Firemní časopis a newsletter od A do Z

Newsletter, který skutečně zaujme – jak ho vytvořit? Databáze zákazníků potřebuje motivátor – a to je čtivý newsletter!

Digitální a tištěný newslletter zvýší radikálně věrnost zákazníků ke značce– víte, jak ho vytvořit?

Tištěná a digitální periodika ve firemní komunikaci
  • Kreativní psaní atraktivních textů pro firemní a obecní periodika, newslettery, firemní materiály či PR články. Seznámíte se s atraktivním způsobem psaní žurnalistických žánrů, jako je  tisková zpráva, úvodník, fejeton, reportáž,  publicistické rubriky, rozhovor Poznáte, jak zapojit své kolegy či zákazníky do spolutvorby.

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte základy žurnalistických žánrů a publicistiky, umělecké žánry
  • Osvojení a procvičení interaktivnosti a variability vedení rozhovoru – interview
  • Procvičení pod odborným vedením, pochopí a vyzkouší si na vlastní kůži jednotlivé žánry
  • Naučí se, jak se tvoří atraktivní obsah: titulek, jaký obrazový doprovod zvolit, co je to novinářská zkratka, jak funguje redakce a další užitečné poznatky pro nestudované a nezkušené žurnalisty
  • Zjistí, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích

Obsah

l
  • Klíčové znalosti ve vedení a řízení firemního časopisu: organizace práce, koncepce a zaměření, žánrová pestrost, hodnocení a motivace kolektivu, struktura obsahu, grafika a typografie, korektury, redakční rada, uzávěrka
  • Návaznost na corporate identity – jednotný visuální styl
  • Firemní či obecní periodikum styly psaní
    – interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
    -extern
    í (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
  • Jak dosáhnout pestrost žurnalistického projevu – publicistické, umělecké žánry
  • Zpráva jako začátek praxe / kdo, co, kdy, kde, jak a proč / – praktické cvičení, sestavení textu z připravených pasáží
  • Rozhovor jako nejpoužívanější interaktivní forma nejen v žurnalistice
  • Nácvik psaní konkrétních textů a výběr obrazovéílohy
  • Dobrý titulek je uměním jak zaujmout
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
  • Titulní stránka proč ji řešit
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
  • Newsletter

Specifika šíření periodik v on-line světě – práce s databází

  • Proč jsou zásadní tiskové zprávy  – role PR
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Firemní/obecní noviny či periodikum – závěrečné praktické cvičení: editorská tvorba vlastní stránky časopisu

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Kurz pro všechny začínající a mírně pokročilé novináře, žurnalisty a redaktory, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník v tištění i elektronické podobě.
  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující psaní tvůrčích textů v rámci interní či externí komunikace: pro šéfredaktory a redaktory firemních či obecních periodik, vedoucí rubrik, tvůrce newsletterů, začínající žurnalisty a publicisty, tiskové mluvčí a PR specialisty.

Metody a techniky

  • Individuálníístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacenýíklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Tři dny, tedy 24 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: