Interní a externí HR marketing

Atraktivní komunikace personalisty v novém věku. HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců – jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku?

Tým zaměstnanců prodává také značku – i o tom je HR marketing. Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří jméno firmy – jak to kontrolovat?

Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří jméno firmy – jak to kontrolovat?
  • HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat a dobré jméno značky a firmy. Napomáhá také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele – to má samozřejmě ve výsledku i vliv u na zlepšení komunikace se zákazníky.

„Nepracovat pro radost je jako šetřit si sex na stáří.Warren Buffett

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
  • Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci
  • Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
  • Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky
  • Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

Obsah

l
  • íslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Analysa náborové komunikace a firemní kultury konkurence
  • Chování uchazeče – Internet, kde a jak hledá uchazeč práci
  • Trendy technologií mobilní zařízení a mobilní web
  • Sekce Kariéra na webu jak vytvářet obsah
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance
  • Role výzkumu spokojenost zaměstnanců
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci nástěnky, časopis, e-mailing, letáky
  • Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
  • Sociální sí LinkedIn, Facebook a YouTube

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Pracovníci HR oddělení a personalisté
  • Vedoucí oddělení marketing

Metody a techniky

  • Individuálníístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacenýíklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Tři dny, tedy 24 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: