KOUZLO KREATIVITY — NÁPADY A REKLAMA

V kurzu se naučíte tvořit kreativní reklamu, kterou si zákazníci zapamatují

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní.

Nejdůležitější je v reklamě dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh! Naučte se umění zaujmout kreativitou na první pohled – kdo dnes na trhu nezaujme, prohrál. “V jednoduchosti je krása” – to je pravidlo číslo jedna při vytváření každé reklamy. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou briefu. Umíte mluvit řečí zákazníka?

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte, co všechno musí znát tvůrce reklamy, pokud chce zaujmout zákazníky
  • Naučíte se tvořivě myslet — vyzkoušíte si idea making v reklamě
  • Pochopíte, proč je důležitý nejen nápad, ale i forma – jaká je role produkce
  • Osvojíte si principy prezentace kreativní práce – proč prezentovat klientovi nejprve nápady a teprve potom formu

Obsah

Příprava - otázka strategie

  • Vnímejte marketingové souvislosti – marketingová strategie
  • Komunikační strategie – tvorba značky
  • Proč je zásadní výzkum a znalost cílové skupiny
  • Konkurence a monitoring  její komunikace
u

Jak nastavit interní procesy pro kreativce

  • Projektové řízení při tvorbě reklamy pro vyšší efektivitu práce
  • Stanovení KPIs
  • Jak sestavit kreativní tým – kdo je kdo
  • Popis práce a kompetence členů týmu
j

Čím začít - jak formulovat zadání

  • Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
  • Klíčová část zadání – co budeme sdělovat cílové skupině
  • Kdo zadání schvaluje
  • Kritické body při sestavování kreativních briefů

Idea making - vymýšlení reklamních kampaní

  • Tvorba kreativních konceptů krok za krokem
  • Zdroje inspirace a kde je nacházet
  • Kde hledat nápady a jak zůstat kreativní
  • Vytvořte velký příběh: 36 zaručených nejčastějších kreativních metod
  • Obraz hraje v reklamě zásadní roli – proč?
  • Síla visuálu – jeden obrázek řekne více než tisíc slov
  • Art direction, grafický design, typografie, barvy a jejich energie

Vyprávějte příběh - storytelling

  • Struktura příběhu
  • Příběh – jak být stručný
  • Velké filmové příběhy

Tvorba reklamy

  • Jak žije kreativní koncept v komunikačních kanálech
  • Tvoříme a vymýšlíme inzeráty – letáky – billboardy – radiospoty
  • Jak tvořit tv spoty – stoyrboards
  • Tvoříme direct marketing – pravidla pro direct maily
  • P.OS. – komunikace na místech prodeje
  • Internetový marketing – tvorba web stránek a SEO
  • Promotions -soutěže
  • Special events

Tvoříme jednotný visuální styl značky

  • Logo jako umění geniální zkratky
  • Pravidla pro corporate identity
  • Co obsahují grafické manuály
l

Copywriting - psaní reklamních textů

  • Vztah textu a klíčového visuálu
  • Jak psát reklamní texty, které zvýší prodej
  • Jak napsat email
  • Specifika digitální komunikace – SEO

Nové druhy reklamy - nová media

  • Virální video – co funguje
  • Guerilla marketing

Na co si dávat pozor

  • Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací – ochrana autorských práv
  • Nejčastější úskalí při kreativní práci
  • Kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a následné realizaci kampaní

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Tři dny, tedy 24 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: