KOUZLO KREATIVITY — NÁPADY A REKLAMA

V kurzu se naučíte tvořit kreativní reklamu, kterou si zákazníci zapamatují

Tipy a triky pro tvorbu reklamních kampaní, které osloví zákazníky

Nejdůležitější je v reklamě dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh! Naučte se umění zaujmout kreativitou na první pohled – kdo dnes na trhu nezaujme v záplavě ostatní komunikace, ten prohrál. “V jednoduchosti je krása” – to je pravidlo číslo jedna při vytváření každé reklamy. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou briefu – stejně jako u stavby domu platí pravidlo, že snadněji se předělá zadání na papíře než hotová stavba. Umíte mluvit srozumitelně řečí zákazníka?

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte, co všechno musí znát tvůrce reklamy, pokud chce zaujmout zákazníky
  • Naučíte se tvořivě myslet —pochopíte idea making v reklamě
  • Zjistíte, proč je důležitý nejen nápad, ale i forma – jaká je role produkce
  • Osvojíte si principy prezentace kreativní práce

Obsah školení formou workshopu

Příprava - otázka strategie

  • Vnímejte souvislosti – marketingová strategie
  • Komunikační strategie – tvorba značky
  • Proč je zásadní výzkum a znalost cílové skupiny
  • Konkurence a monitoring  její komunikace
u

Jak nastavit interní procesy pro kreativce

  • Projektové řízení pro vyšší efektivitu práce
  • Jak měřit výsledky?
  • Jak sestavit kreativní tým – kdo je kdo
j

Jak formulovat zadání - kreativní brief

  • Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
  • Klíčová část zadání – co budeme sdělovat cílové skupině
  • Kdo zadání schvaluje
  • Kudy ne při sestavování kreativních briefů

Idea making - vymýšlení reklamních kampaní

  • Tvorba kreativních konceptů krok za krokem
  • Zdroje inspirace a kde je nacházet
  • Vytvořte velký příběh: 36 zaručených kreativních metod
  • Síla visuálu – jeden obrázek řekne více než tisíc slov
  • Návaznost na art direction

Vyprávějte příběh - storytelling

  • Struktura příběhu
  • Příběh – jak být stručný
  • Velké filmové příběhy

Tvorba reklamy - jednotlivá media

  • Jak žije kreativní koncept v komunikačních kanálech
  • Tvoříme a vymýšlíme inzeráty – letáky – billboardy – radiospoty
  • Jak tvořit tv spoty – storyboards
  • Tvoříme direct marketing – pravidla pro direct maily
  • P.OS. – Promotions – soutěže – Special events
  • Internetový marketing – tvorba web stránek a SEO

Tvoříme jednotný visuální styl značky

  • Logo jako umění geniální zkratky
  • Pravidla pro corporate identity
  • Co obsahují grafické manuály
l

Copywriting - psaní reklamních textů

  • Vztah textu a klíčového visuálu
  • Jak psát reklamní texty, které zvýší prodej
  • Jak napsat prodejní e-mail
  • Specifika digitální komunikace – SEO

Nová media

  • Virální video – co funguje
  • Guerilla marketing
  • Word of mouth a Buzz

Na co si dávat pozor

  • Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací – ochrana autorských práv
  • Kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a realizaci kampaní

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 2 dny, tedy 16 hodin školení formou workshopu
  • Termín stanovíme dle domluvy s klientem
N

Cena akce - veřejný či zakázkový kurz:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a 1 den školení pro veřejný kurz otevřený všem zájemcům
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a cenu stanovíme individuálně dle domluvy
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a co si od kurzu slibujete…

 

Finální cena za firemní školení je dohodou. Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde – školíme s nadšením po celé České republice!

Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže a nebo volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108