Akademie tvorby silné značky

V kurzu se naučíte, jak budovat značku krok za krokem od A do Z – vítězné marketingové strategie.

Akademie tvorby silné značky. Dobrá pověst značky prodává!

  • Řízení značky pro trvalou prosperitu – brand management.

Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví  jako první, když se řekne název firmy. Víte, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu?

„Myslete jako zákazník!“
Paul Gillin

 Cíle a přínosy

  • Dokážete svou značku na trhu odlišit od konkurence
  • Pochopíte, jak dosáhnout spokojenost zákazníka a budete analyzovat její příčiny
  • Zjistíte, jak přesně zasáhnout svou cílovou skupinu
  • Naučíte se, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb
  • Poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií
  • Naučíte se vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu – budete přísně sledovat a kontrolovat náklady
  • Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!

 

 

Obsah

Procesy - klíč k úspěchu

  • Kdo je kdo v marketingovém oddělení
  • Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
  • Proč si ujasnit do detailů zadání dříve než realizujete reklamní kampaň – výhody písemného zadání ve formě briefu
  • “Čas jsou peníze” – jak hlídat dodržování termínů – návaznost na projektové řízení
  • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou — vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
  • Jak se vyznat v komunikačních agenturách

Marketingová strategie - co obsahuje

  • Jak stanovit marketingové cíle
  • SWOT analysa z pohledu zaměstnance i z pohledu zákazníka
  • Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
  • Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Kde a jak navazuje reklama na komunikaci zaměstnanců
  • Typologie zákazníků
  • CRM – co to přinese v praxi
  • Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout

Průzkum se vyplatí - důvody spokojenosti zákazníka

  • Analysa trhu a znalost konkurence
  • Jak hledat příčiny spokojenosti a nespokojenosti zákazníka
  • Metodika výzkumů a rizika

Nákupní proces zákazníka

  • Analysa prodejního procesu v jednotlivých fázích
  • Ideální model prodejního procesu
  • Proč je důležitý obsah: Content marketing
  • Které fáze zpravidla firmy zanedbávají

Komunikační strategie - co vše musí obsahovat z pohledu praxe

  • Hodnota značky – jak ji vypočítat
  • Jak stanovit komunikační cíle
  • Jak se hledá ideální Posice značky
  • Vise značky
  • Mise značky
  • Charakter značky
  • Podstata značky
  • Halo efekt – dobré jméno značky

Integrovaná marketingová komunikace značky

  • Jak sjednotit marketingový mix
  • Nejčastější chyby v komunikaci značky
  • Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky
w

Marketingová komunikace

  • Co znamená direct marketing
  • Reklamní tvorba a efektivita
  • Mediální plánování a cílová skupina
  • Public relations – jak funguje
  • Special event
  • Sponsoring – jak ho zaměřit
  • Interní marketing orientovaný na zaměstnance

Identita značky - podmínka úspěchu

  • Jednotný visuální styl není jenom logo
  • Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
  • Tajemství image značky
  • Jak dosáhnout unikátní komunikace, kterou se odliší od konkurence

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Šest dnů, tedy 48 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: