Tvorba silné značky od A do Z

Kurz jak budovat značku a zvyšovat hodnotu své firmy

Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management v praxi

 

„Myslete jako zákazník!“ Paul Gillin

Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví  jako první, když se řekne název firmy a nebo jen daný segment… Víte, jak vytvořit úspěšnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu? Značka dokáže odlišit firmu od konkurence a to je to, co zákazník ocení. Uvědomte si, že dobrá pověst značky se buduje dlouhá léta, ale lze ji ztratit velice rychle – v dnešním světě internetu a sociálních sítí se šíří positivní i negativní recenze v řádu minut.

 

 Cíle a přínosy školení formou workshopu

  • Naučíte se chápat obsah, jakou má mít efektivní marketingová strategie a komunikační strategie
  • Dokážete svou značku na trhu odlišit na první pohled od konkurence
  • Zjistíte, jak přesně zasáhnout svou cílovou skupinu – jaké vybrat efektivní komunikační kanály
  • Naučíte se, podle jakých kritérií vybírat dodavatele pro budování silné značky
  • Naučíte se vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu – budete přísně sledovat a kontrolovat náklady
  • Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!

 

Jaký má kurz obsah

Procesy - klíč k úspěchu

  • Kdo je kdo v marketingovém oddělení
  • Klientský brief a jak ho sepsat
  • Kreativní brief – pohled komunikační agentury
  • Projektové řízení 
  • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou 
  • Jak se vyznat v komunikačních agenturách

Marketingová strategie

  • Jak stanovit marketingové cíle
  • SWOT analysa 
  • Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
  • Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Typologie zákazníků – jak popsat cílové skupiny
  • Mediální plánování a cílová skupina
  • Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout

Průzkum se vyplatí - důvody spokojenosti zákazníka

  • Business analysa trhu a znalost konkurence
  • Monitoring reklamy
  • Jak hledat příčiny spokojenosti a nespokojenosti zákazníka
  • Metodika výzkumů a rizika

Nákupní proces zákazníka

  • Analysa prodejního procesu v jednotlivých fázích
  • Ideální model prodejního procesu
  • Kritické body setkání zákazníka se značkou
  • Momenty pravdy

Komunikační strategie

  • Hodnota značky – jak ji vypočítat
  • Jak stanovit komunikační cíle
  • Posice značky
  • Jak popsat značku
  • Halo efekt

Integrovaná marketingová komunikace značky

  • Jak sjednotit marketingový mix
  • Nejčastější chyby v komunikaci značky
  • Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky
  • Jak propojit všechny komunikační kanály
w

Marketingová komunikace

  • Direct marketing. CRM – aktuální data
  • Content marketing – obsah zaujme
  • Digitální komunikace a Internetový marketing
  • Public relations 
  • Event marketing
  • Lobbying
  • Sponsoring, charita a CSR
  • HR marketing a budování značky zaměstnavatele

Identita značky - nutná podmínka úspěchu

  • Jednotný visuální styl není jenom logo
  • Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
  • Tajemství image značky
  • Jednotná komunikační linka
  • Storytelling v reklamě – proč vyprávět příběhy

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy a PR
  • Reklamní agentury, PR a komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky – jak se to naučíme

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 2 dny, tedy 16 hodin workshopu
N

Cena akce se stanoví dle zadání firmy

 

  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní, kde cenu stanovíme smluvně pro daný zakázkový kurz
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo dle domluvy zajistíme pronájem školící místnosti v lokalitě školení
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
  • Kurz lze pořádat i jako on-line školení

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…

 

 

 

Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108