Reklama se ziskem pro neziskovky

Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací.

I nízkonákladová reklama funguje!

Jak se osvobodit od grantů a dotací a dosáhnout nezávislosti!

  • I neziskové organizace mohou být ziskem pro celou společnost! Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyšší možný efekt? Reklama v zájmu dobra…
    „Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“
    Martin Luther King Jr.

 

 Cíle a přínosy

  • Získáte návody jak mediálně zviditelnit svůj dobrý záměr – on line i off line reklama
  • Poznáte, jak si získat důvěru veřejnosti
  • Rady a návody pro ty, kdo mají omezený rozpočet na své reklamní a komunikační aktivity

 

 

Obsah

Strategie je základem úspěchu

  • Jednotná strategie komunikace a proč je důležitá
  • Co vše patří do komunikační strategie
  • Posice značky – unikátnost je základem komunikace
  • Jaká je struktura – jak psát strategie

Umění být kreativní, umění zaujmout

  • Role kreativity aneb umění zaujmout na první pohled
  • Síla visuálu – visualisace sdělení
  • Spojení textu a obrazu
  • Kreativita a její techniky – zdroje inspirace
  • Vymýšlení nápadů – idea making od konceptu po realizaci

Tvorba reklamy krok za krokem

  • Interní procesy – tým, který tvoří komunikaci
  • Výběr cílové skupiny a jak ji pochopit
  • Jaká media jsou nejvíce efektivní
  • Jak komunikují ostatní neziskové organizace – místo na trhu

Role P.R.

  • Co zajímá novináře
  • Jak navazovat  a budovat vztahy s novináři
  • Jak psát tiskové zprávy
  • Kde publikovat a jak psát novinové články

On-line komunikace - tvorba atraktivního obsahu

  • Jak využít své web stránky a jak provést SEO
  • Co to znamená tvořit a sdílet obsah webu

Sociální sítě a nová media

  • V čem pomohou v komunikaci sociální sítě
  • Facebook – jak si založit stránku
  • Google +
  • LinkedIn – síť úrofesionálů
  • YouTube – video svět
  • Jak natočit video, které bude mít virální efekt
  • Jaká jsou rizika a nevýhody komunikace na sociálních sítích

Na co si dávat pozor

  • Kde se nejvíce ztrácí čas, energie a finance při tvorbě reklamy
  • Krizová komunikace jak ji zvládnout
N

Ukázky úspěchu

  • Konkrétní příklady realizovaných kampaní – jak to jde, když se chce

Příklady z praxe, realizace kampaní a poradenství:

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Zadáno pro nestátní/NGO segment, charitativní a neziskové organizace

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den, tedy 8 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: