Umění prezentace, umění prodeje

V kurzu se naučíte, jak úspěšně prodat sebe a svou práci!

Zjistíte, co vše je ztraceno v překladu mezi prodejcem a zákazníkem.

  • Nejsilnější prezentační a prodejní techniky a dovednosti

Umíte zaujmout, přesvědčit a prodat? Zákazník je v současnosti stále náročnější ve všech směrech, je náročný na cenu i na čas, na výkon i na péči a servis – roste globalisace a propojení trhů, Internet je s námi na každém kroku a tak si vše zákazníci snadno a rychle porovnají a ověří na vyhledávačích, nové technologie se stále vyvíjí a držet krok s dobou je nutností… Prodej se dnes stává stále náročnější kategorií, přesto stále existují jasná pravidla a principy, které vedou spolehlivě k obchodnímu úspěchu. Prezentujte myšlenky – zdůrazněte to hlavní! Pro svou prezentaci si osvojte strukturu, která vede přímo k cíli. Vžijte se do svých obchodních partnerů – vnímejte souvislosti. Naslouchejte! Dokážete svou prezentací strhnout posluchače a diváky na svou stranu?

„Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem.“

 

Cíle a přínosy

  • Objevíte triky, jak přesvědčovat a prodávat
  • Naučíte se přesvědčit klienta, obchodního partnera, zákazníka či svého nadřízeného
  • Budete se učit užívat jasné a silné argumenty – prodávat klíčové benefity
  • Osvojíte si principy, jak cíleně vést diskuse a dialog
  • Poznáte techniky asertivity a jejich limity
  • Zjistíte, jak zvládat nátlak a manipulaci, problémového klienta a reklamace
  • Zlepšíte svou komunikaci v konfliktní situaci
  • Pochopíte principy komunikace a potom můžete prezentovat cokoliv potřebujete!
  • Podpoříte svou image a charisma

Obsah

Koncentrace

  • Bdělost je podmínkou uvědomění
  • Techniky koncentrace

Typologie osobnosti

  • Aktivita – pasivita
  • Jak zapojit pasivní jedince
  • Racionální a iracionální jednání
  • Sféra hodnot, sféra zájmu a sféra vlivu

Emoční inteligence - moudrost a emoce

  • Co vše ovlivní emoce
  • Druhy emocí a jak s nimi pracovat
  • Jaké emoce využijeme na obchodním jednání a presentaci

Neverbální komunikace - řeč těla nelže

  • Etologie, nauka o chování zvířat – co máme společného
  • 2 základní typy chování člověka
  • Vzpřímené držení těla – ve stoji a v sedě
  • Pohyb v prostoru
  • Osobní bublina a zony – rozdíly u jednotlivých národů
  • Gestikulace
  • Oční kontakt
  • Mimika a úsměv

Verbální komunikace - rétorika

  • Co musí znát dobrý řečník
  • Jak mluvit – výslovnost, modulace hlasu a důraz
  • Jak si hlídat čas

Presentace jako proces

  • Rozdělte si role při týmovém jednání – kdo co dělá a říká
  • Interní manuál jak vést obchodní jednání
  • Stanovte si pravidla hry

Příprava na obchodní jednání

  • Poznejte svou konkurenci – znáte její benefity?
  • Využívejte pomůcky
  • Nejnovější technologie – tablety a smart phones
  • Idea a forma – jak umíme presentovat své myšlenky a koncepty
  • Role visualisace

Vyprávějte příběh - storytelling

  • Struktura příběhu
  • Příběh – jak být stručný
  • Velké filmové příběhy

Struktura obchodního jednání - jak neminout svůj cíl

  • Co na začátek
  • Jak získat a udržet pozornost
  • Navázání kontaktu se zákazníkem – budujeme osobní vztah
  • Zjišťování potřeb a přání zákazníka – podmínka úspěchu
  • Komunikujte klíčové benefity
  • Co znamená interaktivita
  • Adaptabilita a improvizace
  • Ověření souhlasu – mluvíme skutečně řečí zákazníka?
  • Ukončení a uzavření prodeje – zážitek
  • Co bude následovat – poprodejní péče
t

Konflikt - jak to řešit

  • Jak reagovat na námitky
  • Umění zapojit klienta/zákazníka
N

Kritické body - prevence selhání

  • Nejčastější příčiny selhání
  • Ovládněte stress – nenechte se rozhodit!

Asertivita

  • 4 typy sociálního jednání
  • Kdy se vyplatí zůstat asertivní

Manipulace - jak se jí efektivně bránit

  • Klíč  k určování manipulátorů
  • Obrana proti manipulaci
  • Manipulátor v týmu

Budování charisma

  • Rozdíl mezi leadrem a managerem
  • Jak si budovat svou image

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Všichni, kdo potřebují efektivně prodávat
  • Marketing manageři a brand manageři, obchodníci a obchodní zástupci
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Čtyři dny, tedy 32 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: