Web, který prodává

Návod, jak tvořit web, který zaujme a přesvědčí zákazníky. On-line strategie, kterou se zviditelníte na Internetu.

Dokážeme web propojit se sjednocenou marketingovou komunikací!

Chcete maximálně posílit výkon svého webu?

  • Svůj web můžete radikálně zlepšit! Dnes již nestačí mít informační web, ale musíte na svém webu dlouhodobě vytvářet zajímavý obsah, který zaujme a přivede návštěvníky opakovaně na web. Stále více zákazníků hledání informací a pro nákup využívají nové technologie mobilní zařízení, chytré telefony a tablety. Jak rozvíjíte svůj web, jak umíte měřit jeho výsledky a jak jste vidět na Internetu?
  • Jedině ten, kdo je na Internetu vidět, přežije v dnešním tvrdém konkurenčním boji na trhu. Nákupní proces je dnes spojen s online prostředím zákazník získává informace na vyhledávačích, často i nakupuje přes web a po nákupu se rozdělí o své kladné či záporné zkušenosti a reference opět na Internetu… Internetový marketing má stále nové podoby, naučte se jít s digitální dobou!

 Cíle a přínosy

  • Dokážete poznat, co na svém webu máte zlepšit a jak dosáhnout cíle webu
  • Dokážete svůj web, firmu a značku zviditelnit na Internetu
  • Naučíte se chápat principy a specifika tvorby reklamy v on-line prostředí  s ohledem na zachování identity značky
  • Poznáte, jaké jsou nejnovější světové trendy pro tvorbu webové presentace 
  • Zjistíte, jak lze dokonale měřit a podporovat obchodní úspěšnost svého webu 
  • Pochopíte, jak tvořit atraktivní obsah, aby zákazník na webu zůstal a vracel se na něj 
  • Budete mít jistotu, že investice do digitální komunikace dává smysl

Obsah

l

Stručný obsah kurzu

  • Direct marketing a nástroje Internetového marketingu
  • Role digitální komunikace v marketingovém mixu
  • Tvorba databáze zákazníků a CRM
  • Jaké zvolit nástroje jak sledovat efektivitu
  • Bannery – jak zabránit slepotě 
  • PPC a jeho místo v nákupním procesu zákazníka
  • Umění psát správně emaily i vyhodnotit jejich účinnost 

Tvorba webu krok za krokem

  • Návaznost na Komunikační strategii značky
  • Web 2.0 – jak být interaktivní a komunikovat se zákazníky
  • Jak sestavit on-line tým – popis práce a kompetence 
  • Proč nastavit interní procesy – projektové řízení pro efektivitu práce 
  • íprava: znáte svou konkurenci?
  • Stanovte si jasné cíle webu 
  • Správná struktura webu – co je to uživatelskáívětivost v praxi
  • Navigace zákazníka správným směrem analysa klikání
  • Vyplatí se tvořit i microsite?
  • Specifika psaní textů na webu – pravidla pro online reklamní textaře 
  • Aktuální novinky a světové trendy
v

Magie klíčových slov a vyhledávače

  • SEM – jak fungují vyhledávače Google a Seznam, v čem se liší
  • SEO  – jak optimalizovat svůj web na odpovídající klíčová slova
  • Limity možností klíčových slov
  • Řeč zákazníka

Měření výsledků – základ úspěchu

  • Jak udělat z návštěvníka webu zákazníka
  • Co lze měřit a co ne
  • Nastavení konverze
  • Akce, kterou chcete komunikací vyvolat
  • Využití GoogleAnalytics
|

Obsah, který zaujme zákazníky

  • Co je to Content marketing
  • Informace a nákupní proces zákazníka
  • Visuál je důležitý
  • Výhody video presentace video marketing
  • Virální video a jak ho vytvářet
  • Jak psát newsletter, který skutečně zaujme cílovou skupinu 
  • Blog – když máte co sdělit

Jak šířit obsah dále na Internetu – sdílení jako fenomén doby

  • Proč je dobré web napojit na sociální sítě – a které se skutečně vyplatí
  • Sociální sítě – co to má za rizika 
  • Sdílení obsahu v praxi
  • Jak dosáhnout word of mouth

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuálníístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacenýíklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den, tedy 8 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde.

Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete e-mail na: goodideas@goodideas.cz
Případně volejte na mobil: +420 777 189 108

Objednávejte zde: