Creative Networking

Síla spojení kreativních expertů

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel

Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specialisuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy– školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Více na LinkedIn.

„Reklama je hra – vyhrává ten, kdo dokáže díky své kreativitě zaujmout zákazníka a udržet jeho pozornost. Čím jste kreativnější, tím je reklama efektivnější. Poznávat marketingové principy je práce i zábava – od stvoření světa musíte mít i v každé reklamě to nejdůležitější: dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh.“

Vít Baloušek

Mgr. Miriam Kolářová, Web design Visionář

Kreativní člověk s fundovaným vzděláním v oblasti umění a silnou mezinárodní zkušeností. Vystudovala humanitní obor Dějiny výtvarného umění, nyní se věnuje světu informačních technologií, staví atraktivní weby na platformě WordPress. Zaměřila se nejdříve na projekty 3d vizualizace, které spojují zaniklé památky a 3d modelování, založila neziskovou společnost Digital Renaissance. Přednáší v Semináři dějin umění (FF) na Masarykově universitě v Brně. Její grafickou tvorbu obohacuje zkušenost života v zahraničí – Vídeň, Berlín a Konstanz, kde dlouhá léta studovala, a díky tomu výborně komunikuje v angličtině a v němčině.
Více na LinkedIn.

„Udělat uživatelsky přívětivý web znamená: čím menší počet kliků pro zákazníka, aby našel, co hledá – tím lépe!“

Miriam Kolářová

Mgr. Marek Dobeš, nápaditý scénárista a zkušený režisér

Marek Dobeš pracuje více než dvacet let jako scenárista, režisér, producent a herec. Jako jeden z mála kombinuje ve své kariéře tak rozdílné prvky jako jsou scenáristické skills (jeden z nejúspěšnějších seriálů ČT „Místo nahoře“ nebo kinohit – celovečerní film „Kajínek“), režijní erudici (desítky krátkometrážních filmů, videoklipů a reklam) a v neposlední řadě pak herecké a lektorské schopnosti (mimo jiné „Mission: Impossible – Ghost Protocol“ nebo vnější komunikace pro ČSOB). Tento eklektický přístup mu umožňuje unikátně komplexní vhled. Přesně dokáže vystihnout, které vyprávění nese tu správnou kombinaci faktů a emoce, která je pro správný WOMM nezbytná. V jeho podání je workshop podobný natáčení filmového blockbusteru, stává se zážitkem, který ve Vás dále žije a evokuje správné postupy. Protože jaká je kvalita prvotního hybatele, takové jsou potom intenzity vlny energie, které vyzařuje. A tím prvotním hybatelem jste pokaždé Vy. Proto pokud chcete nezapomenutelně zapůsobit na své okolí, potřebujete nejen kvalitní příběh, ale též jeho věrohodné a působivé podání.

Realizované i připravované projekty Marka Dobeše najdete na stránce jeho produkční společnosti Alfedus.

 

" Word of Mouth marketing (WOMM) je nejstarší a stále vysoce funkční reklamní metoda. Pokud funguje, můžete ji použít navenek i dovnitř firmy. Pracuje nejen s fakty, ale především s emocemi. Jako novinář jsem jí kdysi podléhal, jako filmař a audiovizuální kreativec jsem se ji naučil používat."

Marek Dobeš

Ladislav Schiller, lektor z praxe a pro praxi

Trenér a lektor, působí v kurzech stress managementu a energy manegementu. Přednáší na téma sebepoznání a seberozvoje na seminářích a workshopech pro firmy i jednotlivce. Realitní expert specializující se na oblast managementu developerských projektů, má bohaté zkušenosti z oblasti prodeje. Lektor yogy a koncentrace pro business. Bývalý voják – působil v Armádě České republiky a celní úředník. Zaměřuje se na nalezení potenciálu pro osobnostní rozvoj.

 

„Být kreativní pro mne znamená potkávat inspirativní lidi – a tuto inspiraci se snažím předávat dále!“

Ladislav Schiller

Spolupracujte s námi! Těšíme se na Vás!