Využijte změny chování zákazníků pro lepší výsledky! Objednejte si naše marketingové konzultace odpovídající business modelu Vaší firmy

„Když si lidé dnes chtějí něco koupit, je web téměř vždy prvním místem, kde začínají svůj výlet za nakupováním.“ David Meermann Scott

 

Analýza webu  – vylepšete svůj stávající web
Výkon svého webu můžete zásadním způsobem zvýšit
Pomáháme návštěvníky webu přeměnit v nadšené zákazníky!

Co budeme společně analyzovat?

 A/ OBSAH, protože zde dnes vnímá zákazník hodnotu webu v hodnotném obsahu

  • Řešíme texty, aby skutečně odpovídaly SEO  
  • Atraktivní obsah prodává – nestačí mít dobré produkty a služby, ale především je umět správně představit zákazníkům a ti se budou rádi na web vracet
  • Dobrý web tvoří vizuály, piktogramy, infografika a hlavně video, které je podle výzkumů nejvíce sdíleným formátem na sociálních sítích
  • Zaměřujeme se také na sekci aktuality, blog a odběr newsletterů v souladu s GDPR

Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:

  • Web stál hodně financí, ale nakonec se šetřilo na textaři a vizuálech
  • SEO cílí na slova, která nikdo na Google ani Seznam nevyhledává, protože je nenavrhl expert
  • Video na homepage bylo drahé, ale vidělo ho velice málo lidí, protože nemá jasný příběh a chybí v něm výzva k akci

B/ DESIGN A UŽIVATELSKÁ PŘÍVĚTIVOST, protože zákazník nechce trávit čas složitým klikáním

  • Jde nám především o tzv. uživatelskou přívětivost webu – tedy aby zkazník našel na co nejmenší počet kliků to, co hledá…
  • Řešíme identitu dané firmy – tedy barvy, písmo, umístění loga
  • Zajímá nás možnost sdílení obsahu na sociálních sítích
  • Zajimá nás, jak je text čitelný a zda typografie podporuje klíčová obchodní sdělení

Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:

  • Příliš mnoho kliků než najde návštěvník webu obsah, který ho zajímá
  • Barevnost webu je jiná než v grafickém manuálu, web má příliš mnoho barev
  • Některé podstránky mají zastaralý obsah – marketingové akce již neplatí 

C/ OBCHODNÍ STRATEGIE, protože cíle musí být předem jasné

  • Hodnotíme web podle návaznosti na cíle webu z hlediska obchodu, marketingu a komunikace
  • Správná digitální  strategie je v souladu s nákupním procesem zákazníka ve všech fázích, tedy i před nákupem a po nákupu
  • Zaměřujeme se na získávání recenzí a referencí zákazníka a podporu spokojenosti zákazníků
  • Poradíme, jak zviditelnit svou značku na trhu a odlišit ji na první pohled od konkurence

Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:

  • Nikdo nedefinoval přesně cíle webu a tak web nereflektuje BUSINESS MODEL FIRMY
  • Firma neřeší reference zákazníků ani recenze na Google firmy a na Facebook
  • Nikdo neřeší návaznost komunikace v oblasti PR a sociálních sítích  

Přínosy naší spolupráce – proč využít naše odborné konzultace pro vývoj webu: 

  • Vytvoříte ze svého webu jedinečný prodejní nástroj

  • Poradíme, jak dělat web a on-line marketing z pohledu zákazníka 

  • Víme, jak vytvořit funkční web a jak o něj dlouhodobě pečovat, aby se investice vyplatila

  • Nezávisle zhodnotíme návrhy Internetového marketingu z hlediska obsahu a kreativního řešení – umíme navrhnout i texty a grafický design

  • Můžeme dlouhodobě psát sekci Blog pro daný webový projekt včetně SEO strategie 
  • Vybereme vhodné komunikační kanály pro Internetový marketing, které za rozumnou cenu osloví zákazníky

Analýza komunikace firmy a značky na sociálních sítích 

Co budeme společně analyzovat?

A/ OBSAH, protože v době hyper konkurence je to důvod, proč si zákazník firmu vybral

  • Atraktivní obsah prodává – nestačí mít dobré produkty a služby, ale především je umět správně představit svým zákazníkům

  • Řešíme texty, aby odpovídaly řeči cílové skupiny – vizuály, piktogramy, infografiku a v neposlední řadě i video, které je podle výzkumů nejvíce sdíleným formátem na sociálních sítích

  • Zaměřujeme se na důvody, proč některé typy obsahu více oslovují zákazníky a jiné nezaujmou

    Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:

  • Neměří se úspěšnost příspěvků na sociálních sítích
  • Obsahová strategie neexistuje, není jasná komunikační linka a příspěvky dáváme nahodile a nepravidelně

  • Texty nepíše textař, ale asistentka a nestíhá odborně reagovat na komentáře zákazníků

B/ VIDEO MARKETING, protože je to nejvíce sdílený formát na sociálních sítích dle výzkumů 

  • Využíváme storytelling 

  • Řešíme identitu dané firmy – tedy umístění loga

  • Zajímá nás možnost radikálního zvýšení počtu shlédnutí na YouTube a Facebook

  • Doporučíme, jak řešit video od návrhu scénáře přes produkci až po mediální nasazení 

Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi: 

  • Zbytečně předražená produkce a přesto video má počet shlédnutí v desítkách, chybí storytelling…
  • Každé video na YouTube má jiné prostředí a děj a nemá definovaný kreativní koncept

  • Video netočí odborník, ale kolega na mobilní telefon – není slyšet zvuk a chybí titulky a logo  

 C/ OBCHODNÍ STRATEGIE, protože jsou pro nás nejdůležitější měřitelné výsledky 

  • Hodnotíme dle návaznosti na strategické cíle z hlediska obchodu, marketingu a komunikace

  • Komunikujeme ty klíčové produkty a služby, na kterých firma má výhodnou marži a zisk

  • Zaměřujeme se na získávání recenzí a referencí zákazníka a podporu spokojenosti zákazníků

  • Poradíme, jak zviditelnit svou značku na trhu a odlišit ji na první pohled od konkurence 

Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi: 

  • Nikdo nedefinoval přesně cíle a není jasný BUSINESS MODEL FIRMY

  • Firma neřeší recenze zákazníků a nereaguje na ně a to na pozitivní ani na negativní

  • Chybí návaznost na PR strategii a charitu a sponsoring

D/ ORGANICKÝ DOSAH X PLACENÁ REKLAMA, protože chcete své peníze  utrácet smysluplně

  • Zajímá nás smysluplné využití brand ambassadorů a influencerů

  • Řešíme nastavení placené reklamy včetně vytváření typických představitelů cílové skupiny neboli persony

  • Využití potenciálu zaměstnanců firmy jako zvýšení autencity komunikace 

  • Využití dalších komunikačních kanálů jako jsou newslettery

    Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:

  • Firma nevyužívá příležitost zvýšit organický dosah zdarma své komunikace díky zapojení týmu stovek či tisíců zaměstnanců své vlastní firmy

  • Placená reklama je nastavena bez lokalizace a znalosti životního stylu cílové skupiny a tak platíte zbytečně vysokou cenu za proklik

  • Neměří se návštěvnost webu ze sociálních sítí jako významný zdroj zvýšení návštěvnosti 

Přínosy naší spolupráce – proč využít naše odborné konzultace pro sociální sítě:  

  • Poradíme, jak vytvářet komunity nadšených zákazníků a příznivců dané firmy 
  • Provedeme analýzu stávající komunikace na sociálních sítích – Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube… a doporučíme zlepšení 
  • Doporučíme, jaké sociální sítě vybrat pro danou cílovou skupinu 
  • Social media management – poradíme, jak vytvářet obsah pro sociální sítě, který zaujme cílovou skupinu
  • Zajistíme na přání celoroční správu sociální sítě včetně vytváření obsahu a poradenství pro jeho tvorbu

3Využijte naše odborné poradenství a konzultace pro své podnikání

  • Naše analýza zahrnuje sepsané písemné doporučení, co přesně udělat pro zlepšení daného stavu
  • Umíme navrhnout i obsahovou strategii a konkrétní benefity produktů a služeb
  • Dokážeme formulovat přidanou hodnotu dané firmy na trhu vůči konkurenci – content marketing
  • Realizovali jsme poradenství i vývoj pro desítky webů  pro velké, střední a malé  firmy i pro začínající podnikatele ¨
  • Máme za sebou 15 let školení tvorby webu a Internetového marketingu pro tisíce účastníků našich kurzů
  • Rádi děláme i pro neziskový sektor 

Reference – tvorba webů a poradenství pro digitální komunikaci a sociální sítě:

Devro – DFK Group – Ekotechnika – Eset – Expertis – Esop – – Evropské testovací centrum/Ingersoll Rand – Fosfa – FeelEco – Inisoft – JIS – Kapitol – Neziskovky.cz – Nova Leasing – OTE, a. s. – O2 – Petite France pekařství – PT Tours – Semis 
– Unis N – Vodárenská akciová společnost
ŠKODA AUTO – Fiat – KIA – PSA Peugeot Citroën-  AAA AUTO – Mototechna – Autocentrum Dojáček … a další 
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Kolik zaplatíte za naše odborné konzultace?

Ceny dohodou dle zadání a potřeb klienta, jsme plátci DPH 21%

1 hodina konzultační práce………..1.350 Kč plus DPH 21%

Kdy dostanete svou analýzu a doporučení?

Doba dodání analýzy je od 10ti pracovních dnů od vystavení závazné objednávky na e: vit.balousek@goodideas.cz 

Využijte naše konzultační a poradenské služby pro podnikání - jsme zaměřeni na aplikaci do praxe! Napište nám poptávku a zadání pro marketingové konzultace na e: vit.balousek@goodideas.cz a nebo zavolejte na m: 777 189 108