„Když si lidé dnes chtějí něco koupit, je web téměř vždy prvním místem, kde začínají svůj výlet za nakupováním.“ David Meermann Scott
Analýza webu – vylepšete svůj stávající web
Výkon svého webu můžete zásadním způsobem zvýšit
Pomáháme návštěvníky webu přeměnit v nadšené zákazníky!
Co budeme společně analyzovat?
A/ OBSAH, protože zde dnes vnímá zákazník hodnotu webu v hodnotném obsahu
- Řešíme texty, aby skutečně odpovídaly SEO
- Atraktivní obsah prodává – nestačí mít dobré produkty a služby, ale především je umět správně představit zákazníkům a ti se budou rádi na web vracet
- Dobrý web tvoří vizuály, piktogramy, infografika a hlavně video, které je podle výzkumů nejvíce sdíleným formátem na sociálních sítích
- Zaměřujeme se také na sekci aktuality, blog a odběr newsletterů v souladu s GDPR
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
- Web stál hodně financí, ale nakonec se šetřilo na textaři a vizuálech
- SEO cílí na slova, která nikdo na Google ani Seznam nevyhledává, protože je nenavrhl expert
- Video na homepage bylo drahé, ale vidělo ho velice málo lidí, protože nemá jasný příběh a chybí v něm výzva k akci
B/ DESIGN A UŽIVATELSKÁ PŘÍVĚTIVOST, protože zákazník nechce trávit čas složitým klikáním
- Jde nám především o tzv. uživatelskou přívětivost webu – tedy aby zkazník našel na co nejmenší počet kliků to, co hledá…
- Řešíme identitu dané firmy – tedy barvy, písmo, umístění loga
- Zajímá nás možnost sdílení obsahu na sociálních sítích
- Zajimá nás, jak je text čitelný a zda typografie podporuje klíčová obchodní sdělení
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
- Příliš mnoho kliků než najde návštěvník webu obsah, který ho zajímá
- Barevnost webu je jiná než v grafickém manuálu, web má příliš mnoho barev
- Některé podstránky mají zastaralý obsah – marketingové akce již neplatí
C/ OBCHODNÍ STRATEGIE, protože cíle musí být předem jasné
- Hodnotíme web podle návaznosti na cíle webu z hlediska obchodu, marketingu a komunikace
- Správná digitální strategie je v souladu s nákupním procesem zákazníka ve všech fázích, tedy i před nákupem a po nákupu
- Zaměřujeme se na získávání recenzí a referencí zákazníka a podporu spokojenosti zákazníků
- Poradíme, jak zviditelnit svou značku na trhu a odlišit ji na první pohled od konkurence
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
- Nikdo nedefinoval přesně cíle webu a tak web nereflektuje BUSINESS MODEL FIRMY
- Firma neřeší reference zákazníků ani recenze na Google firmy a na Facebook
- Nikdo neřeší návaznost komunikace v oblasti PR a sociálních sítích
Přínosy naší spolupráce – proč využít naše odborné konzultace pro vývoj webu:
-
Vytvoříte ze svého webu jedinečný prodejní nástroj
-
Poradíme, jak dělat web a on-line marketing z pohledu zákazníka
-
Víme, jak vytvořit funkční web a jak o něj dlouhodobě pečovat, aby se investice vyplatila
-
Nezávisle zhodnotíme návrhy Internetového marketingu z hlediska obsahu a kreativního řešení – umíme navrhnout i texty a grafický design
- Můžeme dlouhodobě psát sekci Blog pro daný webový projekt včetně SEO strategie
-
Vybereme vhodné komunikační kanály pro Internetový marketing, které za rozumnou cenu osloví zákazníky
Analýza komunikace firmy a značky na sociálních sítích
Co budeme společně analyzovat?
A/ OBSAH, protože v době hyper konkurence je to důvod, proč si zákazník firmu vybral
-
Atraktivní obsah prodává – nestačí mít dobré produkty a služby, ale především je umět správně představit svým zákazníkům
-
Řešíme texty, aby odpovídaly řeči cílové skupiny – vizuály, piktogramy, infografiku a v neposlední řadě i video, které je podle výzkumů nejvíce sdíleným formátem na sociálních sítích
-
Zaměřujeme se na důvody, proč některé typy obsahu více oslovují zákazníky a jiné nezaujmou
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
- Neměří se úspěšnost příspěvků na sociálních sítích
-
Obsahová strategie neexistuje, není jasná komunikační linka a příspěvky dáváme nahodile a nepravidelně
-
Texty nepíše textař, ale asistentka a nestíhá odborně reagovat na komentáře zákazníků
B/ VIDEO MARKETING, protože je to nejvíce sdílený formát na sociálních sítích dle výzkumů
-
Využíváme storytelling
-
Řešíme identitu dané firmy – tedy umístění loga
-
Zajímá nás možnost radikálního zvýšení počtu shlédnutí na YouTube a Facebook
-
Doporučíme, jak řešit video od návrhu scénáře přes produkci až po mediální nasazení
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
- Zbytečně předražená produkce a přesto video má počet shlédnutí v desítkách, chybí storytelling…
-
Každé video na YouTube má jiné prostředí a děj a nemá definovaný kreativní koncept
-
Video netočí odborník, ale kolega na mobilní telefon – není slyšet zvuk a chybí titulky a logo
C/ OBCHODNÍ STRATEGIE, protože jsou pro nás nejdůležitější měřitelné výsledky
-
Hodnotíme dle návaznosti na strategické cíle z hlediska obchodu, marketingu a komunikace
-
Komunikujeme ty klíčové produkty a služby, na kterých firma má výhodnou marži a zisk
-
Zaměřujeme se na získávání recenzí a referencí zákazníka a podporu spokojenosti zákazníků
-
Poradíme, jak zviditelnit svou značku na trhu a odlišit ji na první pohled od konkurence
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
-
Nikdo nedefinoval přesně cíle a není jasný BUSINESS MODEL FIRMY
-
Firma neřeší recenze zákazníků a nereaguje na ně a to na pozitivní ani na negativní
-
Chybí návaznost na PR strategii a charitu a sponsoring
D/ ORGANICKÝ DOSAH X PLACENÁ REKLAMA, protože chcete své peníze utrácet smysluplně
-
Zajímá nás smysluplné využití brand ambassadorů a influencerů
-
Řešíme nastavení placené reklamy včetně vytváření typických představitelů cílové skupiny neboli persony
-
Využití potenciálu zaměstnanců firmy jako zvýšení autencity komunikace
-
Využití dalších komunikačních kanálů jako jsou newslettery
Příklady typických kritických bodů, které zažíváme v praxi:
-
Firma nevyužívá příležitost zvýšit organický dosah zdarma své komunikace díky zapojení týmu stovek či tisíců zaměstnanců své vlastní firmy
-
Placená reklama je nastavena bez lokalizace a znalosti životního stylu cílové skupiny a tak platíte zbytečně vysokou cenu za proklik
-
Neměří se návštěvnost webu ze sociálních sítí jako významný zdroj zvýšení návštěvnosti
Přínosy naší spolupráce – proč využít naše odborné konzultace pro sociální sítě:
- Poradíme, jak vytvářet komunity nadšených zákazníků a příznivců dané firmy
- Provedeme analýzu stávající komunikace na sociálních sítích – Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube… a doporučíme zlepšení
- Doporučíme, jaké sociální sítě vybrat pro danou cílovou skupinu
- Social media management – poradíme, jak vytvářet obsah pro sociální sítě, který zaujme cílovou skupinu
- Zajistíme na přání celoroční správu sociální sítě včetně vytváření obsahu a poradenství pro jeho tvorbu
3Využijte naše odborné poradenství a konzultace pro své podnikání
- Naše analýza zahrnuje sepsané písemné doporučení, co přesně udělat pro zlepšení daného stavu
- Umíme navrhnout i obsahovou strategii a konkrétní benefity produktů a služeb
- Dokážeme formulovat přidanou hodnotu dané firmy na trhu vůči konkurenci – content marketing
- Realizovali jsme poradenství i vývoj pro desítky webů pro velké, střední a malé firmy i pro začínající podnikatele ¨
- Máme za sebou 15 let školení tvorby webu a Internetového marketingu pro tisíce účastníků našich kurzů
- Rádi děláme i pro neziskový sektor