Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management v praxi
„Myslete jako zákazník!“ Paul Gillin
Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví jako první, když se řekne název firmy a nebo jen daný segment… Víte, jak vytvořit úspěšnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu? Značka dokáže odlišit firmu od konkurence a to je to, co zákazník ocení. Uvědomte si, že dobrá pověst značky se buduje dlouhá léta, ale lze ji ztratit velice rychle – v dnešním světě internetu a sociálních sítí se šíří positivní i negativní recenze v řádu minut.
Cíle a přínosy školení formou workshopu
- Naučíte se chápat obsah, jakou má mít efektivní marketingová strategie a komunikační strategie
- Dokážete svou značku na trhu odlišit na první pohled od konkurence
- Zjistíte, jak přesně zasáhnout svou cílovou skupinu – jaké vybrat efektivní komunikační kanály
- Naučíte se, podle jakých kritérií vybírat dodavatele pro budování silné značky
- Naučíte se vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu – budete přísně sledovat a kontrolovat náklady
- Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!
Jaký má kurz obsah
Procesy - klíč k úspěchu
- Kdo je kdo v marketingovém oddělení
- Klientský brief a jak ho sepsat
- Kreativní brief – pohled komunikační agentury
- Projektové řízení
- Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
- Jak se vyznat v komunikačních agenturách
Marketingová strategie
- Jak stanovit marketingové cíle
- SWOT analysa
- Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
- Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
- Typologie zákazníků – jak popsat cílové skupiny
- Mediální plánování a cílová skupina
- Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout
Průzkum se vyplatí - důvody spokojenosti zákazníka
- Business analysa trhu a znalost konkurence
- Monitoring reklamy
- Jak hledat příčiny spokojenosti a nespokojenosti zákazníka
- Metodika výzkumů a rizika
Nákupní proces zákazníka
- Analysa prodejního procesu v jednotlivých fázích
- Ideální model prodejního procesu
- Kritické body setkání zákazníka se značkou
- Momenty pravdy
Komunikační strategie
- Hodnota značky – jak ji vypočítat
- Jak stanovit komunikační cíle
- Posice značky
- Jak popsat značku
- Halo efekt
Integrovaná marketingová komunikace značky
- Jak sjednotit marketingový mix
- Nejčastější chyby v komunikaci značky
- Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky
- Jak propojit všechny komunikační kanály
Marketingová komunikace
- Direct marketing. CRM – aktuální data
- Content marketing – obsah zaujme
- Digitální komunikace a Internetový marketing
- Public relations
- Event marketing
- Lobbying
- Sponsoring, charita a CSR
- HR marketing a budování značky zaměstnavatele
Identita značky - nutná podmínka úspěchu
- Jednotný visuální styl není jenom logo
- Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
- Tajemství image značky
- Jednotná komunikační linka
- Storytelling v reklamě – proč vyprávět příběhy
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy a PR
- Reklamní agentury, PR a komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky – jak se to naučíme
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 2 dny, tedy 16 hodin workshopu
Cena akce se stanoví dle zadání firmy
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní, kde cenu stanovíme smluvně pro daný zakázkový kurz
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo dle domluvy zajistíme pronájem školící místnosti v lokalitě školení
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
- Kurz lze pořádat i jako on-line školení
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…
Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: vit.balousek@goodideas.cz