Sportovní marketing

Komplexní strategie komunikace pro sportovní oddíl

Máte sportovní oddíl a nevíte, jak své aktivity mediálně zviditelnit? Sportovní klub musí také řešit marketing, public relations a sponsoring – víte, jak na to? Jak zviditelnit sportovní aktivity a využít sponsoring?

  • Sport je příležitostí pro komunikaci, která umí představit přednosti daného sportovního oddílu. Sportovní utkání je unikátní komunikačnííležitostí udělat event, který osloví zákazníka z cílové skupiny sponsora! Každý sport má svá specifika a svou cílovou skupinu to musíte napojit na hodnoty značky svého sponzora.

„Podnikat bez reklamy je jako mrkat na dívku ve tmě. Vy sice víte, co děláte, ale nikdo jiný to neví.“  Steuart Henderson Britt

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Najdete konkrétní tipy, jak propagovat svůj sportovní oddíl
  • Pochopíte, co zajímá sponzora a jak naplnit jeho komunikační cíle
  • Objevíte komunikační možnosti pro PR aktivity
  • Dostanete přehled o nových možnostech komunikace v dnešním světě

Obsah

l
  • Jak si definovat svou Komunikační strategii co komunikovat
  • Co je to Obsahová strategie
  • Lokální působení a budování vztahů v daném regionu
  • Role PR a lobbying
  • Sponsoring a jak ho využít protihodnota a smysl spolupráce
  • Pochopení značky sponzora a jeho marketingových cí styčné body komunikace
  • Marketingové nástroje branding oblečení, soutěže, výhry, vstupenky, autogramiády
  • Komunikace klubu
  • Sportovec a sportovní oddíl jako propagátor značky sponzora
  • Webová presentace a Internetový marketing jako efektivní komunikační nástroj
  • Video marketing
  • Sociální sí jak sdílet obsah
  • Na co si dávat pozor kritické body komunikace

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – sportovní oddíly a kluby

Metody a techniky

  • Individuálníístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacenýíklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Tři dny, tedy 24 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108