Máte sportovní oddíl a nevíte, jak své aktivity mediálně zviditelnit? Sportovní klub musí také řešit marketing, public relations a sponsoring – víte, jak na to? Jak zviditelnit sportovní aktivity a využít sponsoring?
- Sport je příležitostí pro komunikaci, která umí představit přednosti daného sportovního oddílu. Sportovní utkání je unikátní komunikační příležitostí udělat event, který osloví zákazníka z cílové skupiny sponsora! Každý sport má svá specifika a svou cílovou skupinu – to musíte napojit na hodnoty značky svého sponzora.
„Podnikat bez reklamy je jako mrkat na dívku ve tmě. Vy sice víte, co děláte, ale nikdo jiný to neví.“ Steuart Henderson Britt
Cíle a přínosy – co se naučíte:
- Najdete konkrétní tipy, jak propagovat svůj sportovní oddíl
- Pochopíte, co zajímá sponzora a jak naplnit jeho komunikační cíle
- Objevíte komunikační možnosti pro PR aktivity
- Dostanete přehled o nových možnostech komunikace v dnešním světě
Obsah
- Jak si definovat svou Komunikační strategii – co komunikovat
- Co je to Obsahová strategie
- Lokální působení a budování vztahů v daném regionu
- Role PR a lobbying
- Sponsoring a jak ho využít – protihodnota a smysl spolupráce
- Pochopení značky sponzora a jeho marketingových cílů – styčné body komunikace
- Marketingové nástroje – branding oblečení, soutěže, výhry, vstupenky, autogramiády…
- Komunikace klubu
- Sportovec a sportovní oddíl jako propagátor značky sponzora
- Webová presentace a Internetový marketing jako efektivní komunikační nástroj
- Video marketing
- Sociální sítě – jak sdílet obsah
- Na co si dávat pozor – kritické body komunikace
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – sportovní oddíly a kluby
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- Tři dny, tedy 24 hodin workshopu
Cena akce:
- 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz