Návody a triky pro efektivní tvorbu úspěšných reklamních kampaní
Tvorba reklamy je jako stavba domu – předelat hotovou stavbu je nesrovnatelně dražší než předělat jen zadání a nebo plán stavby. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní brief na jeho začátku ! Ušetřit čas při psaní briefu může ve výsledku znamenat zbytečně prodloužit projekt. Co je psáno, to je dáno — brief je i pojistka při práci v reklamě z hlediska Zákona. Víte, co vše by mělo zadání formou briefu obsahovat? Pokud chcete dojít do svého cíle, musíte si nejprve své cíle definovat!
Cíle a přínosy - co se naučíte:
- Dostanete návody, jak dělat originální reklamní kampaně, kterými svou firmu a značku na trhu odlišíte
- Naučíte se pro své projekty psát co nejvíce inspirativní klíčové sdělení reklamní kampaně
- Pochopíte, jak popsat detailně cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas
- Naučíte se dělat rozpočty na různé práce v reklamě
- Stanete se lepším profesionálem na pozici zadavatele tvorby reklamy – Key account manager a nebo Account manager
Obsah – školení formou workshopu
- Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy – strategie
- Klientský a kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby
- Formulář a jeho struktura – firemní identita
- Proč a jak optimalisovat interní firemní procesy – projektové řízení
- Model práce a úspěšného fungování komunikační agentury
- Kdo brief schvaluje, kolik času věnovat zadání a jak nad ním diskutovat
- Týmová spolupráce: rozdělení kompetencí členů týmu
- Obsah a forma – jaké zvolit komunikační kanály
- Monitoring reklamních aktivit konkurence – jak se poučit a jak vnímat konkurenční reklamy
- Kritické body – jak nepsat zadání
- Aktivní nácvik psaní zadání pro konkrétní marketingové akce
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – tvůrci obsahu
- Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- Jeden den, tedy 8 hodin workshopu
Cena akce:
- 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení u veřejného kurzu
- Kurz můžeme uspořádat jako jako otevřený všem zájemcům a stejně tak jako firemní kurz na míru dle konkrétního zadání
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…
Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz