Vytvořte geniální zadání pro tvorbu reklamy — kreativní brief

Poznejte principy tvorby klientského a kreativního briefu/zadání a ušetříte starosti a finance při realizaci marketingové komunikace

Návody a triky pro efektivní tvorbu úspěšných reklamních kampaní

Tvorba reklamy je jako stavba domu – předelat hotovou stavbu je nesrovnatelně dražší než předělat jen zadání a nebo plán stavby. Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní brief na jeho začátku ! Ušetřit čas při psaní briefu může ve výsledku znamenat zbytečně prodloužit projekt. Co je psáno, to je dáno — brief je i pojistka při práci v reklamě z hlediska Zákona. Víte, co vše by mělo zadání formou briefu obsahovat? Pokud chcete dojít do svého cíle, musíte si nejprve své cíle definovat!

Cíle a přínosy - co se naučíte:

  • Dostanete návody,  jak dělat originální reklamní kampaně, kterými svou firmu a značku na trhu odlišíte
  • Naučíte se pro své projekty psát co nejvíce inspirativní klíčové sdělení reklamní kampaně
  • Pochopíte, jak popsat detailně cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas
  • Naučíte se dělat rozpočty na různé práce v reklamě
  • Stanete se lepším profesionálem na pozici zadavatele tvorby reklamy – Key account manager a nebo Account manager

Obsah – školení formou workshopu

  • Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy – strategie
  • Klientský a kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby
  • Formulář a jeho struktura – firemní identita
  • Proč a jak optimalisovat interní firemní procesy – projektové řízení
  • Model práce a úspěšného fungování komunikační agentury
  • Kdo brief schvaluje, kolik času věnovat zadání a  jak nad ním diskutovat
  • Týmová spolupráce: rozdělení kompetencí členů týmu
  • Obsah a forma – jaké zvolit komunikační kanály 
  • Monitoring reklamních aktivit konkurence – jak se poučit a jak vnímat konkurenční reklamy
  • Kritické body – jak nepsat zadání
  • Aktivní nácvik psaní zadání pro konkrétní marketingové akce 

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – tvůrci obsahu
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Jeden den, tedy 8 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení u veřejného kurzu
  • Kurz můžeme uspořádat jako jako otevřený všem zájemcům a  stejně tak jako firemní kurz na míru dle konkrétního zadání
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…

Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108