Umění prezentace, umění prodeje

Naučte se úspěšně prodat sebe a svůj projekt či produkt/službu

Zjistíte, co vše je ztraceno v překladu mezi prodejcem a zákazníkem - tajemství úspěšné obchodní komunikace


„Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem.“

 

Umíte zaujmout, přesvědčit a prodat? Zákazník je v současnosti stále náročnější ve všech směrech, je náročný na cenu i na čas, na výkon i na péči a servis – roste globalisace a propojení trhů, Internet je s námi na každém kroku a tak si vše zákazníci snadno a rychle porovnají a ověří na vyhledávačích na Internetu.

Prodej se dnes stává stále náročnější kategorií, přesto existují jasná pravidla a principy, které vedou spolehlivě k obchodnímu úspěchu. Prezentujte myšlenky – zdůrazněte to hlavní! Pro svou prezentaci si osvojte strukturu, která vede přímo k cíli. Vžijte se do svých obchodních partnerů – vnímejte souvislosti. Naslouchejte! Dokážete svou prezentací strhnout posluchače a diváky na svou stranu? Naučte se nejsilnější prezentační a prodejní techniky a dovednosti!

 

 

Cíle a přínosy

  • Objevíte triky, jak přesvědčovat a prodávat
  • Naučíte se přesvědčit klienta, obchodního partnera, zákazníka či svého nadřízeného
  • Budete se učit užívat jasné a silné argumenty – prodávat klíčové benefity
  • Osvojíte si principy, jak cíleně vést diskuse a dialog
  • Poznáte techniky asertivity a jejich limity
  • Zjistíte, jak zvládat nátlak a manipulaci, problémového klienta a reklamace
  • Zlepšíte svou komunikaci v konfliktní situaci
  • Pochopíte principy komunikace a potom můžete prezentovat cokoliv potřebujete!
  • Podpoříte svou image a charisma

Koncentrace

  • Bdělost je podmínkou uvědomění
  • Techniky koncentrace
  • Relaxační techniky

Typologie osobnosti

  • Aktivita – pasivita
  • Racionální a iracionální jednání
  • Sféra hodnot, sféra zájmu a sféra vlivu

Emoční inteligence - moudrost a emoce

  • Co vše ovlivní emoce
  • Druhy emocí a jak s nimi pracovat
  • Jaké emoce využijeme na obchodním jednání a presentaci

Neverbální komunikace - řeč těla nelže

  • Etologie, nauka o chování zvířat – co máme společného
  • 2 základní typy chování člověka
  • Vzpřímené držení těla, pohyb a typy neverbální komunikace

Verbální komunikace - rétorika

  • Co musí znát dobrý řečník
  • Jak mluvit – výslovnost, modulace hlasu a důraz
  • Jak si hlídat čas

Presentace jako proces

  • Rozdělte si role při týmovém jednání – kdo co dělá a říká
  • Interní manuál jak vést obchodní jednání
  • Stanovte si pravidla hry

Příprava na obchodní jednání - konkurence

  • Poznejte svou konkurenci 
  • Využívejte pomůcky
  • Idea a forma – jak umíme presentovat své myšlenky a koncepty
  • Role visualisace

Vyprávějte příběh - storytelling

  • Struktura příběhu
  • Příběh – jak být stručný
  • Velké filmové příběhy

Struktura obchodního jednání - jak neminout svůj cíl

  • Jak získat a udržet pozornost
  • Navázání kontaktu se zákazníkem – budujeme osobní vztah
  • Zjišťování potřeb a přání zákazníka – podmínka úspěchu
  • Co znamená interaktivita, adaptabilita a improvizace 
t

Konflikt - jak to řešit

  • Jak reagovat na námitky
  • Argumentace, která vede k souhlasu
  • Umění zapojit klienta/zákazníka
N

Kritické body - prevence selhání

  • Nejčastější příčiny selhání
  • Ovládněte stress – nenechte se rozhodit!

Asertivita

  • 4 typy sociálního jednání
  • Kdy se vyplatí zůstat asertivní

Manipulace - jak se jí efektivně bránit

  • Klíč  k určování manipulátorů
  • Obrana proti manipulaci
  • Manipulátor v týmu

Budování charisma

  • Rozdíl mezi leadrem a managerem
  • Sociální sítě a naše komunikace
  • Jak si budovat svou image

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Všichni, kdo potřebují efektivně prodávat
  • Marketing manageři a brand manageři, obchodníci a obchodní zástupci
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 2 dny, tedy 16 hodin workshopu
  • Termín stanovíme dle domluvy s klientem
N

Cena akce pro veřejné a firemní kurzy:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a 1 den školení pro veřejný kurz otevřený všem zájemcům
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a cenu stanovíme individuálně dle domluvy
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…

 

Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde.

Objednávejte, prosím, formou objednávkového formuláře, který naleznete níže a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108