Zjistíte, co vše je ztraceno v překladu mezi prodejcem a zákazníkem - tajemství úspěšné obchodní komunikace
„Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem.“
Umíte zaujmout, přesvědčit a prodat? Zákazník je v současnosti stále náročnější ve všech směrech, je náročný na cenu i na čas, na výkon i na péči a servis – roste globalisace a propojení trhů, Internet je s námi na každém kroku a tak si vše zákazníci snadno a rychle porovnají a ověří na vyhledávačích na Internetu.
Prodej se dnes stává stále náročnější kategorií, přesto existují jasná pravidla a principy, které vedou spolehlivě k obchodnímu úspěchu. Prezentujte myšlenky – zdůrazněte to hlavní! Pro svou prezentaci si osvojte strukturu, která vede přímo k cíli. Vžijte se do svých obchodních partnerů – vnímejte souvislosti. Naslouchejte! Dokážete svou prezentací strhnout posluchače a diváky na svou stranu? Naučte se nejsilnější prezentační a prodejní techniky a dovednosti!
Cíle a přínosy
- Objevíte triky, jak přesvědčovat a prodávat
- Naučíte se přesvědčit klienta, obchodního partnera, zákazníka či svého nadřízeného
- Budete se učit užívat jasné a silné argumenty – prodávat klíčové benefity
- Osvojíte si principy, jak cíleně vést diskuse a dialog
- Poznáte techniky asertivity a jejich limity
- Zjistíte, jak zvládat nátlak a manipulaci, problémového klienta a reklamace
- Zlepšíte svou komunikaci v konfliktní situaci
- Pochopíte principy komunikace a potom můžete prezentovat cokoliv potřebujete!
- Podpoříte svou image a charisma
Koncentrace
- Bdělost je podmínkou uvědomění
- Techniky koncentrace
- Relaxační techniky
Typologie osobnosti
- Aktivita – pasivita
- Racionální a iracionální jednání
- Sféra hodnot, sféra zájmu a sféra vlivu
Emoční inteligence - moudrost a emoce
- Co vše ovlivní emoce
- Druhy emocí a jak s nimi pracovat
- Jaké emoce využijeme na obchodním jednání a presentaci
Neverbální komunikace - řeč těla nelže
- Etologie, nauka o chování zvířat – co máme společného
- 2 základní typy chování člověka
- Vzpřímené držení těla, pohyb a typy neverbální komunikace
Verbální komunikace - rétorika
- Co musí znát dobrý řečník
- Jak mluvit – výslovnost, modulace hlasu a důraz
- Jak si hlídat čas
Presentace jako proces
- Rozdělte si role při týmovém jednání – kdo co dělá a říká
- Interní manuál jak vést obchodní jednání
- Stanovte si pravidla hry
Příprava na obchodní jednání - konkurence
- Poznejte svou konkurenci
- Využívejte pomůcky
- Idea a forma – jak umíme presentovat své myšlenky a koncepty
- Role visualisace
Vyprávějte příběh - storytelling
- Struktura příběhu
- Příběh – jak být stručný
- Velké filmové příběhy
Struktura obchodního jednání - jak neminout svůj cíl
- Jak získat a udržet pozornost
- Navázání kontaktu se zákazníkem – budujeme osobní vztah
- Zjišťování potřeb a přání zákazníka – podmínka úspěchu
- Co znamená interaktivita, adaptabilita a improvizace
Konflikt - jak to řešit
- Jak reagovat na námitky
- Argumentace, která vede k souhlasu
- Umění zapojit klienta/zákazníka
Kritické body - prevence selhání
- Nejčastější příčiny selhání
- Ovládněte stress – nenechte se rozhodit!
Asertivita
- 4 typy sociálního jednání
- Kdy se vyplatí zůstat asertivní
Manipulace - jak se jí efektivně bránit
- Klíč k určování manipulátorů
- Obrana proti manipulaci
- Manipulátor v týmu
Budování charisma
- Rozdíl mezi leadrem a managerem
- Sociální sítě a naše komunikace
- Jak si budovat svou image
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Všichni, kdo potřebují efektivně prodávat
- Marketing manageři a brand manageři, obchodníci a obchodní zástupci
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
- Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 2 dny, tedy 16 hodin workshopu
- Termín stanovíme dle domluvy s klientem
Cena akce pro veřejné a firemní kurzy:
- 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a 1 den školení pro veřejný kurz otevřený všem zájemcům
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a cenu stanovíme individuálně dle domluvy
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…
Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde.
Objednávejte, prosím, formou objednávkového formuláře, který naleznete níže a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz