Tipy a triky pro tvorbu reklamních kampaní, které osloví zákazníky
Nejdůležitější je v reklamě dobrý nápad, který vytváří dobrý příběh! Naučte se umění zaujmout kreativitou na první pohled – kdo dnes na trhu nezaujme v záplavě ostatní komunikace, ten prohrál. “V jednoduchosti je krása” – to je pravidlo číslo jedna při vytváření každé reklamy. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou briefu – stejně jako u stavby domu platí pravidlo, že snadněji se předělá zadání na papíře než hotová stavba. Umíte mluvit srozumitelně řečí zákazníka?
Cíle a přínosy – co se naučíte:
- Poznáte, co všechno musí znát tvůrce reklamy, pokud chce zaujmout zákazníky
- Naučíte se tvořivě myslet —pochopíte idea making v reklamě
- Zjistíte, proč je důležitý nejen nápad, ale i forma – jaká je role produkce
- Osvojíte si principy prezentace kreativní práce
Obsah školení formou workshopu
Příprava - otázka strategie
- Vnímejte souvislosti – marketingová strategie
- Komunikační strategie – tvorba značky
- Proč je zásadní výzkum a znalost cílové skupiny
- Konkurence a monitoring její komunikace
Jak nastavit interní procesy pro kreativce
- Projektové řízení pro vyšší efektivitu práce
- Jak měřit výsledky?
- Jak sestavit kreativní tým – kdo je kdo
Jak formulovat zadání - kreativní brief
- Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
- Klíčová část zadání – co budeme sdělovat cílové skupině
- Kdo zadání schvaluje
- Kudy ne při sestavování kreativních briefů
Idea making - vymýšlení reklamních kampaní
- Tvorba kreativních konceptů krok za krokem
- Zdroje inspirace a kde je nacházet
- Vytvořte velký příběh: 36 zaručených kreativních metod
- Síla visuálu – jeden obrázek řekne více než tisíc slov
- Návaznost na art direction
Vyprávějte příběh - storytelling
- Struktura příběhu
- Příběh – jak být stručný
- Velké filmové příběhy
Tvorba reklamy - jednotlivá media
- Jak žije kreativní koncept v komunikačních kanálech
- Tvoříme a vymýšlíme inzeráty – letáky – billboardy – radiospoty
- Jak tvořit tv spoty – storyboards
- Tvoříme direct marketing – pravidla pro direct maily
- P.OS. – Promotions – soutěže – Special events
- Internetový marketing – tvorba web stránek a SEO
Tvoříme jednotný visuální styl značky
- Logo jako umění geniální zkratky
- Pravidla pro corporate identity
- Co obsahují grafické manuály
Copywriting - psaní reklamních textů
- Vztah textu a klíčového visuálu
- Jak psát reklamní texty, které zvýší prodej
- Jak napsat prodejní e-mail
- Specifika digitální komunikace – SEO
Nová media
- Virální video – co funguje
- Guerilla marketing
- Word of mouth a Buzz
Na co si dávat pozor
- Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací – ochrana autorských práv
- Kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a realizaci kampaní
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
- Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 2 dny, tedy 16 hodin školení formou workshopu
- Termín stanovíme dle domluvy s klientem
Cena akce - veřejný či zakázkový kurz:
- 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a 1 den školení pro veřejný kurz otevřený všem zájemcům
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a cenu stanovíme individuálně dle domluvy
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a co si od kurzu slibujete…
Finální cena za firemní školení je dohodou. Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde – školíme s nadšením po celé České republice!
Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže a nebo volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz