Web, který prodává

Tvoříme web, který zaujme na první pohled a nasměruje ke správné akci 
Pravidla pro digitální strategie – zviditelněte se na Internetu

Web je dnes hlavní vizitkou firmy - atraktivní obsah rozhoduje

Chcete maximálně posílit výkon svého webu?

Svůj web můžete radikálně zlepšit! Dnes již nestačí mít informační web, ale musíte na svém webu dlouhodobě vytvářet zajímavý obsah, který zaujme a přivede návštěvníky opakovaně na web. Stále více zákazníků hledání informací a pro nákup využívají nové technologie mobilní zařízení, chytré telefony a tablety. Jak rozvíjíte svůj web, jak umíte měřit jeho výsledky a jak jste nalezitelní na vyhledávači Google?

Jedině ten, kdo je na Internetu vidět, přežije v dnešním tvrdém konkurenčním boji na trhu. Nákupní proces je dnes spojen s on-line prostředím zákazník získává informace na vyhledávačích, často i nakupuje přes web a po nákupu se rozdělí o své kladné či záporné zkušenosti a reference opět na Internetu… Internetový marketing má stále nové podoby, naučte se jít s digitální dobou!

 

 Cíle a přínosy školení formou workshopu

  • Dokážete poznat, co na svém webu máte zlepšit a jak dosáhnout cíle webu
  • Dokážete svůj web, firmu a značku zviditelnit na Internetu
  • Naučíte se chápat principy a specifika tvorby reklamy v on-line prostředí  s ohledem na podporu identity značky
  • Poznáte, jaké jsou nejnovější světové trendy pro tvorbu webové presentace 
  • Zjistíte, jak lze přesně měřit a podporovat obchodní úspěšnost svého webu 
  • Pochopíte, jak tvořit atraktivní obsah, aby zákazník na webu zůstal a vracel se na něj 
  • Budete mít jistotu, že investice do digitální komunikace dává smysl

Jaký je obsah kurzu

l

Strategie digitální komunikace

  • Direct marketing a nástroje Internetového marketingu
  • Role digitální komunikace v marketingovém mixu
  • Tvorba databáze zákazníků a CRM
  • Jaké zvolit nástroje jak sledovat efektivitu
  • Bannery – jak zabránit slepotě 
  • PPC a jeho místo v nákupním procesu zákazníka
  • Umění psát správně e-maily i vyhodnotit jejich účinnost 

Tvorba webu krok za krokem

  • Web 2.0 – jak být interaktivní a komunikovat se zákazníky
  • Jak sestavit on-line tým – popis práce a kompetence 
  • Proč nastavit interní procesy – projektové řízení a efektivitu práce 
  • íprava: znáte svou konkurenci?
  • Stanovte si jasné cíle webu 
  • Správná struktura webu – co je to uživatelskáívětivost v praxi
  • Specifika psaní textů  – pravidla pro on-line reklamní textaře 
v

Magie klíčových slov a vyhledávače

  • SEM – jak fungují vyhledávače Google a Seznam, v čem se liší
  • SEO  – jak optimalizovat svůj web na odpovídající klíčová slova
  • Limity možností klíčových slov
  • Řeč zákazníka

Měření výsledků – základ úspěchu

  • Jak udělat z návštěvníka webu zákazníka
  • Co lze měřit a co ne
  • Nastavení konverze
  • Akce, kterou chcete komunikací vyvolat
  • Využití GoogleAnalytics
|

Obsah, který zaujme zákazníky

  • Co je to Content marketing
  • Visuál je důležitý
  • Video marketing – virální video a jak ho vytvářet
  • Jak psát newsletter, který skutečně zaujme cílovou skupinu 
  • Microsite – tématický malý web
  • Blog – když máte co sdělit

Jak šířit obsah dále na Internetu – sdílení jako fenomén doby

  • Proč je dobré web napojit na sociální sítě 
  • Jaké sociální sítě vybrat dle cílové skupiny
  • Sociální sítě – co to má za rizika 
  • Sdílení obsahu v praxi
  • Jak dosáhnout word of mouth a buzz marketing

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky – jak se to naučíme

  • Individuálníístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacenýíklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den, tedy 8 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde.


Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

Případně volejte na mobil: +420 777 189 108

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108