Reklama se ziskem pro neziskovky - jak si budovat image na veřejnosti

Tipy a triky pro marketing neziskových a charitativních organizací – jak se obejít bez dotací

I nízkonákladová reklama funguje!

Jak si získat důvěru veřejnosti a podpořit dobré projekty

„Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“ Martin Luther King Jr.

V dnešní době zažívají neziskové organizace stále větší tlak na snižování dotací od státu a tak jejich rozpočty mohou být zásadně snižovány. My poradíme, jak vytvářet komunikační strategii, která přitáhne dárce, sponzory a donory díky kreativní komunikaci, která zaujme cílovou skupinu na první pohled.

 

I neziskové organizace mohou být ziskem pro celou společnost – ovšem veřejnost musí správně porozumět tomu, co dělají. Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyšší možný efekt? Reklama v zájmu dobra má celospolečenský prospěch a navíc řada firem dnes využívá CSR, charitu a sponzoring pro budování své image a public relations…

 

Cíle a přínosy – na co se soustředíme

  • Získáte konkrétní návody, jak mediálně zviditelnit svůj dobrý záměr
  • Jak se dá využít on-line komunikace a Internetový marketing
  • Poznáte, jak si získat důvěru veřejnosti
  • Rady a návody pro ty, kdo mají omezený rozpočet na své reklamní a komunikační aktivity
  • Pochopíte, jak oslovit novináře a vytvářet správně public relations nejen na sociální síti Twitter
  • Najdete tipy pro video marketing, který využijete na svém webu, sociálních sítích nejen na YouTube a také v e-mailingu

Obsah – co se společně naučíme

Strategie je základem úspěchu

  • Jednotná strategie komunikace a proč je důležitá
  • Co vše patří do komunikační strategie a PR strategie
  • Jak pochopit strategii svého sponzora:
    posice značky – unikátnost je základem komunikace
  • Jaká je struktura – jak psát strategie

Umění být kreativní, umění správně zaujmout ihned

  • Role kreativity aneb umění zaujmout na první pohled
  • Příběh a storytelling – umění konsistentní komunikace
  • Co je to jednotná komunikační linka
  • Síla visuálu – visualisace sdělení
  • Spojení textu a obrazu
  • Kreativita a její techniky – zdroje inspirace
  • Vymýšlení nápadů – idea making od konceptu po realizaci

Tvorba reklamy krok za krokem

  • Interní procesy – tým, který tvoří komunikaci
  • Výběr cílové skupiny a jak ji pochopit
  • Jaká media jsou nejvíce efektivní
  • Jak komunikují ostatní neziskové organizace – místo na trhu

Role P.R.

  • Co zajímá novináře
  • Jak navazovat  a budovat vztahy s novináři
  • Jak psát tiskové zprávy
  • Kde publikovat a jak psát novinové články

On-line komunikace - tvorba atraktivního obsahu

  • Jak využít své web stránky a zlepšit uživatelskou přívětivost
  • Definujte si cíle svého webu a konverze
  • Jak a proč napojit svůj web na sociální sítě
  • Jak dělat e-mailing a tvořit newslettery ve věku GDPR
  • Jak provést SEO a přivést návštěvníky na svůj web
  • Content marketing  – jak tvořit a sdílet obsah webu
  • Proč je důležitá sekce Novinky/Aktuality na webu

Sociální sítě a nová media

  • V čem pomohou v komunikaci sociální sítě
  • Facebook – změny a trendy
  • Instagram – umění sdělit to visuálem
  • LinkedIn – síť profesionálů, kde najdete potenciální sponzory
  • YouTube – video svět 
  • Twitter – medium vhodné pro PR 
  • Video marketing – jak napsat dobré scénář a jak šířit dobrý obsah
  • Jak natočit video, které bude mít virální efekt
  • Jaká jsou rizika a nevýhody komunikace na sociálních sítích

Na co si dávat pozor

  • Kde se nejvíce ztrácí čas, energie a finance při tvorbě reklamy
  • Jak nepoškodit důvěru sponzora a veřejnosti – transparentní a srozumitelné komunikace odpovídajícím jazykem
  • Krizová komunikace-  jak ji zvládnout
  • Nebezpečí na sociálních sítích
  • Jak zabránit úniku dat – Internetové hrozby
N

Ukázky úspěchu

  • Konkrétní příklady realizovaných kampaní – jak to jde, když se chce

Příklady z praxe - realizace kampaní a poradenství pro tyto neziskovky:

 

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Zadáno pro nestátní/NGO segment, charitativní a neziskové organizace
  • Kurz využijí i instituce, které mají pod sebou neziskové organizace jako jejich zřizovací orgán

Metody a techniky – orientace na aplikaci do praxe

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den, tedy 8 hodin workshopu
  • Termín dle dohody
N

Cena akce - pro veřejné a pro firemní kurzy:

  • 4.000 Kč + DPH na jednu osobu a 1 den školení pro veřejný kurz otevřený všem zájemcům
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a cenu stanovíme individuálně dle domluvy
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete…

 

Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde.

 

 

Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete výše, nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108