„Úspěšní marketéři jsou pouze dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit.“ Seth Godin
Zaujmout na trhu a oslovit svým komunikačním sdělením je dnes mnohem těžší – globalisace je díky Internetu obrovská a konkurence rychle narůstá… Vzniká stále náročnější nutnost zaujmout publikum, jinak neprodáte sebe ani svou značku a firmu. Umění vyprávět příběhy provází lidstvo od nepaměti – tuto dovednost lze využít nejen pro umění, ale i pro business, marketing, reklamu a tvorbu značky. Na sociálních sítích se některá videa a visuály masivně sdílí právě díky nápaditému příběhu – zasáhnete tak velkou cílovou skupinu díky organickému dosahu zdarma a nemusíte nakupovat drahý reklamní prostor pro placenou reklamu jako inzeráty, letáky, radio spoty, tv spoty či billboardy! Storytelling má svá pravidla tvorby a je nutné ho systematicky rozvíjet na základě odborného know how. Pokud jste na cestě k úspěchu, storytelling je zkratkou na cestě do cíle!
Cíle a přínosy – co se naučíte:
- Naučíte se vést dialog, diskutovat a argumentovat formou příběhů
- Naučíte si získat důvěru a pozornost ostatních posluchačů a diváků
- Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing nejen na YouTube
- Zlepšíte svou schopnost vyjadřování a komunikační dovednosti
- Osvojíte si originální vypravěčské postupy
- Naučíte se originálním způsobem prodat svou vlastní osobnost a svou značku a její benefity
- Umožníte druhým snáze pochopit a zapamatovat si sdělení, které jim předáváte
- Budete kreativnější – využijete naplno schopnost imaginace a rozvinete svou fantasii
- Zvýšíte zábavnost své presentace
„Značky jsou budovány kolem příběhů.“ Bill Dauphinais
Obsah školení formou workshopu
- Dnešní doba – životní styl na Internetu
- Co je to příběh – jak ho definovat
- Typy příběhů a jejich cílové skupiny
- Originál a nebo raději známé téma?
- Příběhy a sdílené emoce
- Jak správně příběh strukturovat?
- Využití příběhů pro tvorbu reklamní kampaně a image značky
- Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaci
- Co je to jednotná komunikační linka – komunikační strategie
- Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy
- Jak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTube
- Struktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových děl
- Příběh a jeho využití na přijímacím pohovoru
- Příběhy a HR marketing – video jako náborová inzerce
- Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor
„Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“ Ann Handley
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení
- Uchazeči o práci, kteří řeší rekvalifikaci
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – specialisté na video marketing
- Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopu
- Rozsah kurzu a jeho finální obsah lze přesně přizpůsobit specifickým potřebám
Cena akce:
- 4000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní marketingové kurzy
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže, případně volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz