Storytelling – silný příběh prodává!

Video marketing a video obsah nejen pro YouTube

„Úspěšní marketéři jsou pouze dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit.“  Seth Godin

Zaujmout na trhu a oslovit svým komunikačním sdělením je dnes  mnohem těžší – globalisace je díky Internetu obrovská a konkurence rychle narůstá… Vzniká stále náročnější nutnost zaujmout publikum, jinak neprodáte sebe ani svou značku a firmu. Umění vyprávět příběhy provází lidstvo od nepaměti – tuto dovednost lze využít nejen pro umění, ale i pro business, marketing, reklamu  a tvorbu značky. Na sociálních sítích se některá videa a visuály masivně sdílí právě díky nápaditému příběhu – zasáhnete tak velkou cílovou skupinu díky organickému dosahu zdarma a nemusíte nakupovat drahý reklamní prostor pro placenou reklamu jako inzeráty, letáky, radio spoty, tv spoty či billboardy! Storytelling má svá pravidla tvorby a je nutné ho systematicky rozvíjet na základě odborného know how. Pokud jste na cestě k úspěchu, storytelling je zkratkou na cestě do cíle! 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Naučíte se vést dialog, diskutovat a argumentovat formou příběhů
  • Naučíte si získat důvěru a pozornost ostatních posluchačů a diváků
  • Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing nejen na YouTube
  • Zlepšíte svou schopnost vyjadřování a komunikační dovednosti
  • Osvojíte si originální vypravěčské postupy
  • Naučíte se originálním způsobem prodat svou vlastní osobnost a svou značku  a její benefity
  • Umožníte druhým snáze pochopit a zapamatovat si sdělení, které jim předáváte
  • Budete kreativnější – využijete naplno schopnost imaginace a rozvinete svou fantasii
  • Zvýšíte zábavnost své presentace

„Značky jsou budovány kolem příběhů.“ Bill Dauphinais

Obsah školení formou workshopu

l
  • Dnešní doba – životní styl na Internetu
  • Co je to příběh – jak ho definovat
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny
  • Originál a nebo raději známé téma?
  • Příběhy a sdílené emoce
  • Jak správně příběh strukturovat?
  • Využití příběhů pro tvorbu reklamní kampaně a image značky
  • Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaci
  • Co je to jednotná komunikační linka  – komunikační strategie
  • Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy
  • Jak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTube
  • Struktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových děl
  • Příběh a jeho využití na přijímacím pohovoru
  • Příběhy a HR marketing – video jako náborová inzerce
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor

„Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“ Ann Handley

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení
  • Uchazeči o práci, kteří řeší rekvalifikaci
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy – specialisté na video marketing
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopu
  • Rozsah kurzu a jeho finální obsah lze přesně přizpůsobit specifickým potřebám
N

Cena akce:

  • 4000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže, případně volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108