Zaměstnanci také vytváří jméno firmy - zapojte je do HR marketingu
„Nejsou lidi!“ – Ano, mnoho firem má dnes stále větší problém objevit na trhu práce odpovídající zaměstnance a stejně tak je stále větší a náročnější výzvou si udržet ty zaměstnance stávající a dokázat je motivovat. HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu a pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Napomáhá také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat, efektivitu práce a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele. Ano, zlepšení fungování týmu zaměstnanců má samozřejmě ve výsledku i vliv u na zlepšení komunikace se zákazníky a především na spokojenost zákazníků.
Zaměříme se na nábor nových zaměstnanců – v dnešní době nízké nezaměstnanosti je atraktivní náborová inzerce klíčem k úspěchu. Stále více důležitá je také komunikace na sociálních sítích, kde se zajímavý obsah šíří přes nadšené uživatele… Naučte se, jak vytvářet v personálním oddělení značku zaměstnavatele – employer brand.
„Nepracovat pro radost je jako šetřit si sex na stáří.“ Warren Buffett
Cíle a přínosy – co se naučíte:
- Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR oddělení
- Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci a zaměříme se i na sociální sítě
- Uvědomíte si, že nábor nových zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
- Uvidíte, že HR marketing musíte začlenit do celkové komunikační linky dané firmy
- Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu a jak komunikovat hodnoty firmy
Obsah školení – co se dozvíte:
- Příslib značky zaměstnavatele – co odlišuje zaměstnavatele na trhu práce
- Komunikační strategie dané značky
- Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
- Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
- Radikální změny chování uchazeče – kde a jak hledá dnes uchazeč práci nejen na Internetu a na sociálních sítích
- Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web
- Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet atraktivní obsah
- Uvítací balíček pro nového zaměstnance – jak si ho udržet ve firmě
- Role výzkumu – spokojenost a nespokojenost zaměstnanců
- Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – interní PR
- Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
- Jaké zvolit sociální sítě – LinkedIn, Facebook, Instagram a YouTube a Twitter
- Čeho se vyvarovat – co nefunguje a co poškodí značku zaměstnavatele
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Pracovníci HR oddělení a personalisté
- Vedoucí oddělení marketing
- Manažeři klíčových provozů, kteří potřebuji najít pro firmu najít spolehlivé zaměstnance
Metody a techniky
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 2 dny, tedy 16 hodin workshopu
Cena akce - firemní kurz dle zadání:
- Cena 15.000 Kč plus DPH za 1 den školení
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: vit.balousek@goodideas.cz