Jak úspěšně oslovit a získávat zákazníky na sociálních sítích
Sociální sítě mění radikálně životní styl zákazníků, protože průměrně na nich trávíme přes 2,5 hodiny každý den! To znamená nové příležitosti v rámci marketingové komunikace i public relations ! Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste a sociální sítě jsou nedílnou součástí nákupního procesu zákazníka ve fázi před nákupem i po nákupu.
Víte, jak sociální sítě využít pro marketing a reklamu a zviditelnit na nich svou firmu a značku? Pokud vytvoříte atraktivní obsah, budou uživatelé toto sdělení dále sdílet s nadšením a ušetříte tak přes organický dosah finance za nákup klasických medií. Sociální sítě jsou komunikací budoucnosti – naučte se na kurzu, jak si včas udržet své místo na trhu.
„Když spojíme pavučiny, můžeme spoutat i lva.“ Etiopské přísloví
Cíle a přínosy – co se naučíte:
- Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás, co přináší sítě Pinterest a TikTok za nové možnosti
- Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky
- Uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
- Získáte ucelený přehled o sociálních sítích a jejich využití v marketingu pro svěží komunikaci se zákazníky i zaměstnanci
- Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky
- Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet unikátní obsah, který zaujme publikum a bude se šířit organickým dosahem ZDARMA
- Zjistíte, jak využít buzz marketing a word of mouth
- Budete společně s lektorem a ostatními účastníky hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou firmu a své podnikatelské aktivity
Obsah školení formou workshopu
Komunikační strategie značky – nové možnosti
- Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
- Změna životního stylu a změna nákupního procesu zákazníka
- Jaké sociální sítě vybrat dle cílové skupiny
- Změřte svůj současný vliv na sociálních sítích
Content marketing - obsahová strategie
- Benefity a přidaná hodnota značky
- Formy obsahu, které zaujmou
- Kdo tvoří obsah a jak nastavit procesy
- Nástroj Canva
- Kdy publikovat a co
Nová media, nové způsoby komunikace
-
Cíle, které lze a nelze dosáhnout
-
Dialog se zákazníkem
-
Kdo jsou brand ambasadoři
-
Komunitní marketing a věrnost zákazníků
Interní komunikace – role zaměstnanců
- Na co si dát pozor
- Jak zapojit do hry své zaměstnance
- Odpovědnost za podklady a zadání
Facebook – nový životní styl
-
Data a čísla
-
Jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
-
Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
-
Jak získávat fanoušky své firemní stránky
-
Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
-
Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení
- Skupiny – jak fungují
LinkedIn – medium odborné komunikace
- Propagace své značka a firmy
- Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v. – osobní profil na LinkedIn
- Tvorba firemního profilu
- Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat
- HR marketing – budujeme značku zaměstnavatele
- Co nedělat – co je neprofesionální
Instagram - visuální identita
-
Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov
-
Jak psát #hashtagy
- Jak dodržet jednotnou identitou značky
- Algoritmus zobrazování obsahu
- Stories – jepičí život obsahu
Virální efekt a video marketing - YouTube
- Nejvíce sdíleným formátem komunikace na sociálních sítích je video!
- YouTube a video svět – jaké video skutečně zaujme cílovou skupinu
- Jak dělat a nedělat virální video – storytelling vítězí
- Fenomén YouTubeři – jak je využít pro marketing své fimy a značky
Rizika a souvislosti - jak uspět na trhu
- Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
- Jak správně reagovat – krizová komunikace
- Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
- Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
- Fenomén Fakenews a hoax – žijeme v době falešných zpráv
- Word of mouth a buzz marketing – jak šířit dobrý obsah
Cílová skupina – komu kurz pomůže
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
- Specialisté pro tvorbu a správu sociálních sítí
- Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy
Metody a techniky – jak se to naučíme
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aplikace na segment podnikání daného účastníka
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti
Časová náročnost
- 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopu
Cena akce individuální dle zadání a domluvy:
- Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
- Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
- Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
- Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills
Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a co si od kurzu slibujete…
Finální cena za firemní školení je dohodou. Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde – školíme s nadšením po celé České republice i na Slovensku!
Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže a nebo volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz