Tajná zbraň manažera — Brief

V kurzu se naučíte principy klientského a kreativního briefu a zákonitosti jeho tvorby.

Návody, tipy a tajné triky pro tvorbu úspěšných reklamních kampaní.

Každá reklama a reklamní kampaň je tak dobrá, jak byl dobrý a inspirativní brief! Ušetřit čas při psaní briefu může znamenat zbytečně prodloužit projekt. Co je psáno, to je dáno — brief je pojistka při práci v reklamě. Víte, co vše by mělo zadání formou briefu obsahovat?

  • Nutnost přípravy před vymýšlením reklamy
  • Proč optimalisovat interní firemní procesy?
  • Inpirace pro tvorbu nejvíce inspirativních zadání!

Cíle a přínosy - co se naučíte:

  • Dostanete návody,  jak dělat originální reklamní kampaně, kterými svou firmu a značku na trhu odlišíte
  • Naučíte se psát inspirativní klíčové sdělení reklamní kampaně
  • Pochopíte, jak popsat detailně cílovou skupinu a proč tomu věnovat čas
  • Naučíte se dělat rozpočty a obhájit si je
  • Zjistíte, kolik stojí různé typy práce v reklamě
  • Výsledek: stanete se lepším profesionálem na pozici – Key account manager a nebo Account manager

Obsah

  • Klientský a kreativní brief a zákonitosti jeho tvorby
  • Kdo brief schvaluje a kolik času mu věnovat, jak nad ním diskutovat
  • Týmová spolupráce: rozdělení kompetencí, vymezení odpovědnosti členů týmu
  • Model práce a úspěšného fungování komunikační agentury – interní firemní manuál
  • Monitoring reklamních aktivit konkurence – jak se poučit a jak vnímat konkurenční reklamy
  • Kde se ztrácí čas a energie při tvorbě reklamy – kritické body

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • Jeden den, tedy 8 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: