Sociální sítě a efektivní komunikace

Jak a proč být vidět na sociálních sítích?

Získejte přímou zpětnou vazbu od zákazníků a mluvte s nimi!

Sociální sítě mění radikálně svět marketingové komunikace i životní styl zákazníků. Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste, stejně tak se prodlužuje doba, kterou na nich aktivně trávíme každý den. Ano, více než 3,8 milionů uživatelů Facebook je v ČR a více než miliarda celosvětově! Jak sociální sítě využít pro marketing a reklamu a zviditelnit na nich svou značku? Toto je klíčová otázka a jedině správná odpověď na ní zajistí, že si udržíte do budoucna své místo na trhu.

Pokud se naučíte včas fungovat na sociálních sítích, můžete navazovat a utužovat své obchodní kontakty, doporučovat výrobky/služby, získávat nové zaměstnance… a především získáte přímou zpětnou vazbu od svých zákazníků a můžete s nimi vést dlouhodobě interaktivní dialog a začít se spolutvorbou své značky.

„Když spojíme pavučiny, můžeme spoutat i lva.“
Etiopské přísloví

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Zjistíte, co dobrého sociální sítě přináší – a co přinést nemohou
  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás
  • Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky a uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
  • Získáte ucelený přehled o sociálních sítích a jejich využití v marketingu pro efektivní a přínosnou komunikaci se zákazníky (případně i zaměstnanci)
  • Poznáte, jak si udělat odpovídající osobní profil na Facebook a LinkedIn
  • Pochopíte, jak založit a spravovat stránku na Facebooku pro svou firmu
  • Zjistíte, jak využít efekt buzz marketingu
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum
  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou firmu

Obsah

Komunikační strategie značky – nové možnosti

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů
  • Jaké sociální sítě vybrat – cena za zásah cílové skupiny
  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích – služba Klout score

Jak smysluplně napojit svůj web na sociální sítě

  • Co to přinese pro SEO
  • Jak navázat cíle webu na sociální sítě

Nová media, nové způsoby komunikace

  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout
  • Dialog se zákazníkem
  • Kdo jsou brand ambasadoři
  • Jak psát svůj blog
  • Geolokační marketing – jak využít síť Foursquare pro podporu provozovny

Interní komunikace – role zaměstnanců

  • Na co si dát pozor
  • Jak zapojit do hry své zaměstnance
  • Změna a nastavení interních procesů

Facebook – nový životní styl

  • Data a čísla
  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky
  • Rizika nákupu fanoušků firemní stránky
  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
  • PPC na Facebook – unikátní možnosti přesného zacílení

LinkedIn – medium odborné komunikace

  • Propagace své značka a firmy
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v.  – osobní profil na LinkedIn
  • Tvorba firemního profilu
  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat

Google +

  • Pomocník pro SEO
  • Specifika komunikace

Virální efekt a video svět

  • YouTube a video svět
  • Jak dělat a nedělat virální video
  • Ukázky úspěšného virálního marketingu
s

Rizika a souvislosti

  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Limity komunikace na sociálních sítích

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopu
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: