Sociální sítě a efektivní komunikace

Jak a proč zviditelnit své podnikání na sociálních sítích 

Jak úspěšně oslovit a získávat zákazníky na sociálních sítích

Sociální sítě mění radikálně životní styl zákazníků, protože průměrně na nich trávíme přes 2,5 hodiny každý den! To znamená nové příležitosti v rámci marketingové komunikace i public relations ! Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste a sociální sítě jsou nedílnou součástí nákupního procesu zákazníka ve fázi před nákupem i po nákupu.

Víte, jak sociální sítě využít pro marketing a reklamu a zviditelnit na nich svou firmu a značku? Pokud vytvoříte atraktivní obsah, budou uživatelé toto sdělení dále sdílet s nadšením a ušetříte tak přes organický dosah finance za nákup klasických medií. Sociální sítě jsou komunikací budoucnosti – naučte se na kurzu, jak si včas udržet své místo na trhu.

 

„Když spojíme pavučiny, můžeme spoutat i lva.“ Etiopské přísloví

 

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás, co přináší sítě Pinterest a TikTok za nové možnosti
  • Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky
  • Uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
  • Získáte ucelený přehled o sociálních sítích a jejich využití v marketingu pro svěží komunikaci se zákazníky i zaměstnanci
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet unikátní obsah, který zaujme publikum a bude se šířit organickým dosahem ZDARMA
  • Zjistíte, jak využít buzz marketing a word of mouth
  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou firmu a své podnikatelské aktivity

Obsah školení formou workshopu

Komunikační strategie značky – nové možnosti

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Změna životního stylu a změna nákupního procesu zákazníka
  • Jaké sociální sítě vybrat dle cílové skupiny
  • Změřte svůj současný vliv na sociálních sítích 

Content marketing - obsahová strategie

  • Benefity a přidaná hodnota značky
  • Formy obsahu, které zaujmou
  • Kdo tvoří obsah  a jak nastavit procesy
  • Nástroj Canva
  • Kdy publikovat a co

Nová media, nové způsoby komunikace

  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout
  • Dialog se zákazníkem
  • Kdo jsou brand ambasadoři
  • Komunitní marketing a věrnost zákazníků

Interní komunikace – role zaměstnanců

  • Na co si dát pozor
  • Jak zapojit do hry své zaměstnance
  • Odpovědnost za podklady a zadání 

Facebook – nový životní styl

  • Data a čísla
  • Jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky
  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
  • Placená reklama  – unikátní možnosti přesného zacílení
  • Skupiny – jak fungují

LinkedIn – medium odborné komunikace

  • Propagace své značka a firmy
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v.  – osobní profil na LinkedIn
  • Tvorba firemního profilu
  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat
  • HR marketing – budujeme značku zaměstnavatele
  • Co nedělat – co je neprofesionální

Instagram - visuální identita

  • Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov
  • Jak psát #hashtagy
  • Jak dodržet jednotnou identitou značky
  • Algoritmus zobrazování obsahu
  • Stories – jepičí život obsahu

Virální efekt a video marketing - YouTube

  • Nejvíce sdíleným formátem komunikace na sociálních sítích je video!
  • YouTube a video svět – jaké video skutečně zaujme cílovou skupinu
  • Jak dělat a nedělat virální video – storytelling vítězí
  • Fenomén YouTubeři – jak je využít pro marketing své fimy a značky
s

Rizika a souvislosti - jak uspět na trhu

  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
  • Jak správně reagovat – krizová komunikace
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Fenomén Fakenews a hoax – žijeme v době falešných zpráv
  • Word of mouth a buzz marketing – jak šířit dobrý obsah

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Specialisté pro tvorbu a správu sociálních sítí
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky – jak se to naučíme

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopu
N

Cena akce individuální dle zadání a domluvy:

  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
  • Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
  • Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru v Praze
  • Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní kurzy prezenční i on-line - školíme soft skills i hard skills

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účastníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a co si od kurzu slibujete…

 

Finální cena za firemní školení je dohodou. Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru v Praze, případně dle dohody jinde – školíme s nadšením po celé České republice i na Slovensku!

Objednávejte formou objednávkového formuláře viz níže a nebo volejte na m: 777 189 108 a nebo zašlete e-mail na: vit.balousek@goodideas.cz

 

Školíme s radostí po celé ČR. Objednávejte zde a nebo volejte na m: 777 189 108