Storytelling – silný příběh prodává!

Video marketing a video obsah nejen pro YouTube

„Úspěšní marketéři jsou pouze dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit.“
Seth Godin

Zaujmout na trhu je dnes stále těžší – globalisace je díky Internetu obrovská a konkurence stále narůstá… Sociální sítě, obchodní presentace, přijímací pohovor, video marketing – zde je nutnost zaujmout publikum, jinak neprodáte sebe ani svou značku a firmu.

Umění vyprávět příběh provází lidstvo od nepaměti, avšak právě dnes lze tuto dovednost využít nejen pro umění, ale i pro business, tvorbu značek a video marketing. Na sociálních sítích se některá videa a visuály sdílí právě díky nápaditému příběhu – zasáhnete tak zdarma velkou cílovou skupinu! Storytelling má svá specifika a je nutné ho systematicky rozvíjet. Pokud jste na cestě k úspěchu, storytelling je zkratkou na cestě do cíle!

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte, jaké jsou typy příběhů
  • Naučíte se vést dialog, diskutovat a argumentovat formou příběhů
  • Naučíte si získat důvěru a pozornost ostatních posluchačů a diváků
  • Pochopíte, jak využít příběhy pro video marketing nejen na YouTube
  • Naučíte se cíleně inspirovat a motivovat druhé
  • Zlepšíte svou schopnost vyjadřování a komunikační dovednosti
  • Osvojíte si originální vypravěčské postupy
  • Naučíte se originálním způsobem prodat svou vlastní osobnost a svou značku  a její benefity
  • Dokážete různorodá témata dávat do správného kontextu a hledat souvislosti
  • Umožníte druhým snáze pochopit a zapamatovat si sdělení, které jim předáváte
  • Budete kreativnější – využijete naplno schopnost imaginace a rozvinete svou fantasii
  • Dokážete shrnout různorodé informace smysluplně do jedné komunikační linky
  • Zvýšíte zábavnost své presentace

„Značky jsou budovány kolem příběhů.“
Bill Dauphinais

Obsah

l
  • Co je to příběh – jak ho definovat
  • Typy příběhů a jejich cílové skupiny
  • Originál a nebo raději známé téma?
  • Příběhy a sdílené emoce
  • Příběhy v literatuře a jak s nimi pracovat
  • Jak správně příběh strukturovat?
  • Využití příběhů pro tvorbu reklamní kampaně a image značky
  • Příběh značky a firmy – jak zákazník pochopí marketingovou komunikaci
  • Co je to jednotná komunikační linka a jak ji podporovat – komunikační strategie
  • Příběh a video marketing – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy
  • Jak vzniká virální video – návod pro YouTubery a tvorbu videa pro YouTube
  • Struktura příběhu divácky úspěšného filmu – analýza známých filmových děl
  • Jak vymýšlet příběh a scénář pro video
  • Příběh a jeho využití na přijímacím pohovoru
  • Příběhy a HR marketing – video jako náborová inzerce
  • Jak představit zaměstnance firmy a podporovat nábor nových zaměstnanců
  • Příběh v umění a příběh umělce
  • Jak nikdy nevyprávět příběh – na co si dát pozor

„Udělejte ze zákazníka hrdinu svého příběhu.“

Ann Handley

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing manageři a brand manageři
  • Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Obchodníci a vedoucí obchodních oddělení
  • Uchazeči o práci, kteří řeší rekvalifikaci
  • Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
  • Reklamní, komunikační agentury a grafická studia a kreativní shopy

Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Časová náročnost

  • 1 den až 2 dny, tedy 8 až 16 hodin workshopuRozsah kurzu a jeho finální obsah lze přesně přizpůsobit potřebám.
N

Cena akce:

  • 5000 Kč + DPH na jednu osobu a den školení
  • Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
    Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
    Celodenní akce přímo v prostorách klienta – nebo na přání v našem školícím centru
    Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce

Jak objednávat firemní marketingové kurzy

Uveďte prosím název firmy, předpokládaný počet účatníků a jejich pracovní pozice, předběžný termín, který Vám vyhovuje – případně specifické požadavky na obsah kurzu a jaká máte očekávání, co si od kurzu slibujete… Školení probíhá nejčastěji buď v prostorách klienta a nebo v našem školícím centru, případně dle dohody jinde. Objednávejte formou objednávkového formuláře, který naleznete níže, nebo zašlete email na: goodideas@goodideas.cz

Objednávejte zde: